【和訳】Axwell /\ Ingrosso - Dreamer (ft. Trevor Guthrie)







 ドロップの部分が More Than You Know に似ています。この曲の原型がはキラキラなプログレッシブハウスでボーカルも Michel Zitron だったのですが少し変えてきましたね。


Heavy on your heart
君の心はどんよりとしていて

Heavy on your mind
悲しい気分

Wandering the streets tonight
夜に通りをふらついている

If you're looking for a home
もし君が帰るべき場所を探しているなら

You are not alone
君は一人じゃない

I can be your guiding line
僕が導いてあげる


'Cause I promise you
だって君と約束したから

I'm a dreamer too
僕も夢を追いかけている

Heavy on my heart
悲しい気分

Wandering the streets tonight
今夜通りをさまよう


When it all counts for something
全てに価値があるとするならば

And your pocket's full of nothing
君のポケットの中も無で満たされている

Let's get high on believing
もっと信じて

I can promise you
君と約束するよ

Yes, I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから

We are dreamers together
一緒に夢を追いかけよう

Always and forever
いつも いつまでも

Let's get high on believing
もっと信じて

I can promise you
君と約束するよ

Yes, I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから


I can promise you
君と約束するよ

Yes, I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから

Let's get high on believing
もっと信じて

I can promise you
君と約束するよ

Yes, I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから


Heavy on my feet
重たい足取り

Heavy on me knees
足が棒になったようだ

Walking down a winding road
曲がりくねった道を歩く

If you're looking for a home
もし君が帰るべき場所を探しているなら

You are not alone
君が一人じゃない

I can be your stepping stone
君を高くまで持ち上げるよ


'Cause I promise you
だって約束したから

I'm a dreamer too
僕も夢を追いかけているから

Heavy on my feet
重たい足取りで

Walking down a winding road
曲がりくねった道を歩く


When it all counts for something
全てに価値があるとするならば

And your pocket's full of nothing
君のポケットの中も無で満たされている

Let's get high on believing
もっと信じて

I can promise you
君と約束するよ

Yes, I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから

We are dreamers together
一緒に夢を追いかけよう

Always and forever
いつも いつまでも

Let's get high on believing
もっと信じて

I can promise you
君と約束するよ

Yes, I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから


I can promise you[×12]
君と約束するよ


I can promise you
君と約束するよ

Yes I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから

I can promise you
君と約束するよ

Yes I am a dreamer too
ああ 僕も夢想家だから

We are dreamers together
一緒に夢を追いかけよう

Always and forever
いつも いつまでも

Let's get high on believing
もっと信じて

I can promise you
君と約束するよ

Yes I am a dreamer too
ああ 僕も夢を追いかけているから


winding road : 曲がりくねった道
stepping stone : 踏み石、手段