【和訳】Craig David feat. Bastille - I Know You







 宇宙にいるような、無重力空間に一人投げ出された感覚になるような不思議なドロップです。


I know you, I know you[×3]
君を知っているよ


This gonna be a heavy night
もうすぐ夜がやってくる

Way too many drinks for me to start it
お酒をたくさん飲む夜が

Never need to apologize
謝る必要はない

We already know we're far from perfect
僕たちが完璧からほど遠いなんて知っているさ

I fall to the curb
縁石に倒れる

You laugh 'til it hurts
傷つくまで君は笑っていた

Who cares we've been here so many times
誰かが僕たちが何度もここにいたことを気にしている


But we're all stumbling through the night
だけどこの夜はずっとふらついてばかりだった

It doesn't matter, we're all together
別にそれは重要じゃない 僕たちは一緒だから

And there's paradise in our minds
楽園は心の中にある

Falling together, arms round each other
一緒に落ちていく 互いの腕で輪っかを作って

I know you, know me too
君のことは僕も知っている

We're all stumbling through the night
この夜はずっとふらついてばかりだった

But it's paradise in our minds
だけど楽園は心のなかにある


I know you[×2]
君のことをは知っている

Stumbling, I know you
よろめきながら 君を知っている

I know you, I know you
君を知っている

Stumbling
ふらついている


I can barely see in front of me
かろうじて目の前をみることができる

Strangers start to look like friendly faces
見たこともない人が親友のように見える

In the middle, I'm steady on my feet (you, you, you, you)
自分の足で なんとかバランスを保っている

And carrying the world is overrated
世界を回すことが過大評価されている

I fall to the curb
縁石に倒れる

You laugh 'til it hurts
傷つくまで君は笑っていた

Who cares we've been here so many times
誰かが僕たちが何度もここにいたことを気にしている


But we're all stumbling through the night
だけどこの夜はずっとふらついてばかりだった

It doesn't matter, we're all together
別にそれは重要じゃない 僕たちは一緒だから

And there's paradise in our minds
楽園は心の中にある

Falling together, arms round each other
一緒に落ちていく 互いの腕で輪っかを作って

I know you, know me too
君のことは僕も知っている

We're all stumbling through the night
この夜はずっとふらついてばかりだった

But it's paradise in our minds
だけど楽園は心のなかにある


I know you[×2]
君のことをは知っている

Stumbling, I know you
よろめきながら 君を知っている

I know you, I know you
君を知っている

Stumbling
ふらついている

We're all stumbling through the night
この夜はずっとふらついてばかりだった

It doesn't matter, we're all together
別にそれは重要じゃない 僕たちは一緒だから

And there's paradise in our minds
楽園は心の中にある

Falling together, arms round each other
一緒に落ちていく 互いの腕で輪っかを作って

I know you, know me too
君のことは僕も知っている

We're all stumbling through the night
この夜はずっとふらついてばかりだった

But it's paradise in our minds
だけど楽園は心のなかにある


I know you[×2]
君のことをは知っている

Stumbling, I know you
よろめきながら 君を知っている

I know you, I know you
君を知っている

Stumbling
ふらついている


steady : 固定する