【和訳】Matt Terry - Sucker For You









 Matt Terry は93年生まれのイギリスのシンガーです。2016年のXファクターに出場して一躍有名となりました。世間では元1Dの Louis Tomlinson に似ていると言われています。


Shut me out, but pull me close
僕を黙らせて だけど近づいてきて

Kinda loving it, give me your heartache
まあ愛しているからさ 君の悩みも分けてくれ

Hold me tight, but let me go
抱きしめて だけど放して

Kinda loving it, look what you started
愛しているから 君が始めたものを見せて

Turn me on, then piss me off
いらいらいしてきた

Kinda loving it, got me addicted
愛している 僕は虜なんだ

Oh, you got me addicted
君の虜なんだ


Oh, I don't mind
僕は気にしない

What you do, what you do, what you do with me baby
君が僕と何をしても

I'm so down
僕はとても落ち込んでいる

Do whatever you want me to do
君の望むことをしてよ

When you ask me
僕に尋ねるときに


I don't care how many times you breaking my heart
君がいくら僕の心を傷つけても気にしないよ

I'm just too weak to stay cool
別れるにはあまりにも僕は弱いから

Guess I'm a sucker for you
僕は君に夢中なのかも

And I know it's complicated
そんなに単純じゃないって分かっている

But I hate being smart
だけど賢く振る舞うのは嫌いなんだ

So all the things that you do
だから君のする全ては

Makes me a sucker for you
僕を虜にする

Guess I'm a sucker for you[×2]
多分僕は君に夢中なのかも


Making plans, don't show up
色々考えているんだ 秘密だけどね

Baby I don't mind, keeping me waiting
気にしてないよ 君を待つことなんて慣れている

Every night, you're by my side
毎晩 君は僕の傍にいる

I know it's really worth every second
これが本当に価値のある時間なんだろうね


I don't mind
僕は気にしない

What you do, what you do, what you do with me baby
君が僕と何をしても

I'm so down
僕はとても落ち込んでいる

Do whatever you want me to do
君の望むことをしてよ

When you ask me
僕に尋ねるときに


I don't care how many times you breaking my heart
君がいくら僕の心を傷つけても気にしないよ

I'm just too weak to stay cool
別れるにはあまりにも僕は弱いから

Guess I'm a sucker for you
僕は君に夢中なのかも

And I know it's complicated
そんなに単純じゃないって分かっている

But I hate being smart
だけど賢く振る舞うのは嫌いなんだ

So all the things that you do
だから君のする全ては

Makes me a sucker for you
僕を虜にする

Guess I'm a sucker for you[×2]
多分僕は君に夢中なのかも


I don't wanna let go
離れたくない

I'm not gonna let go
離れるつもりはない

Even if you hurt me baby
たとえ君が僕を傷つけたとしても

So go ahead and hurt me baby
どうぞ僕を傷つけてくれ

Take me high to low, low
高いところから突き落として

Get me hot and cold, cold
熱くも寒くもして

Go ahead and call me crazy
僕を狂っている言ってくれ

No, I'm not gonna leave you baby
いや 僕は君のもとからいなくなりたいわけじゃないんだ


Guess I'm a sucker for you[×2]
多分僕は君に夢中なのかも


Guess I'm a, guess I'm a
多分僕は

Guess I'm a sucker for you
君に夢中なんだろう

Guess I'm a, guess I'm a
多分僕は

Guess I'm a, guess I'm a, guess I'm a
多分僕は

Guess I'm a sucker for you
君に夢中なんだろう


piss me off : いらいらする
stay cool : またね
sucker : ある物事に対して目がない人