【和訳】R3HAB & Krewella - Ain't That Why








 Krewella はメインコンポーザーの Rainman が抜けてからどうなるかと思いましたが案外順調にやってるみたいですね。逆に最近は Rainman の方があまりどうなっているのか情報が入ってきません。


These hearts are cold, it's hard no joke
心は冷たい ジョークも届かない

We go for broke, lips touch face up
やってみるよ キスをする

You say it yourself, I'm heaven, I'm hell
私は天国にも地獄にもなり得る

You crack my shell, fake that gets off
あなたは私の殻を破って 偽物を捨てる

Favorite room at the Roosevelt
ルーズベルトのお気に入りの部屋

Head is spinning like carousel
メリーゴーランドのように頭を振り回す

Strip tease and tequila
ストリップショーとテキーラ

Mad love is a healer
狂った愛が癒してくれる

Til' I knock you off your pedestal
私があなたを台から落とすまで

Blame my shit on the chemicals
狂っている私の失言を責めて

'Cause I always speak my feelings
私はいつも自分の感じたことを話しているから

I mean it
そのままの意味だよ


Ain't that why you love me
なんで私を愛しているの

Ain't that why you still come back for more
なんでまた戻ってくるの

Ain't that why you love me
なんで私を愛しているの

Maybe I'm the truth you're looking for
多分私はあなたが探している真実なんだろう

Ain't that why you[×3]
なんで私を

Ain't that why you love me
なんで私を愛しているの

Ain't that why
なんで


Were north, were south
北へ 南へ

I run my mouth
喋り続ける

You have your doubts (I don't blame ya)
あなたには疑いがある 私は追及しないけど

I'm weak I'm tough, fuck up, makeup
私は繊細でタフなの 台無しにして着飾って

Then words get rough (that's my nature)
言葉は荒くなるけどそれが私の本性

I stay unpredictable
予測できない

Borderline too cynical
皮肉にも引いてしまった境界線を

You bounce out that crazy
あなたは軽々と飛び越える

So between my feelings
私の心の裡は

So I put on you on that pedestal
あなたを台に乗せる

All on fire like chemical
麻薬のように燃え滾る

But I always speak my feelings
私はいつも自分の感じたことを話している

I mean it
そのままの意味だよ


Ain't that why you love me
なんで私を愛しているの

Ain't that why you still come back for more
なんでまた戻ってくるの

Ain't that why you love me
なんで私を愛しているの

Maybe I'm the truth you're looking for
多分私はあなたが探している真実なんだろう

Ain't that why you[×3]
なんで私を

Ain't that why you love me
なんで私を愛しているの

Ain't that why
なんで


go for broke : とことことんやる
Strip tease : ストリップショー
pedestal : 台座
run one's mouth : しゃべり続ける
unpredictable : 予測できない