【和訳】​Blackbear - Jealousy










 Blackbear は Youtube ではあまり動画が再生されていませんが、spotify などのストリーミングでの人気は絶大です。


Jealousy
嫉妬

Jealousy's one hell of a drug
それは劇薬

I couldn't see
見えなかったんだ

You was my queen I couldn't love
君は僕が愛せなかった女王だった


I'm jealous of the street that you walk on
僕は君が歩いている道に嫉妬している

Leaves in the Autumn
秋の紅葉

Breeze runnin' through your hair
そよ風が君の髪をかき分ける

I'm jealous of the man that you're fuckin'
僕は君とヤっている男に嫉妬している

Now cause it ain't me I know right now
僕が知っている僕じゃなかったから

I'll be reachin' all summer long
夏の間ずっとそうだった


Jealousy
嫉妬

It's one hell of a drug
それは劇薬

I couldn't see
見えなかったんだ

You was my queen I couldn't love
君は僕が愛せなかった女王だった


[×2]
Jealousy, oh
嫉妬

Hell of a drug, hell of a drug, hell of a drug
それは劇薬だ


one hell of a : ものすごい
all summer long : ひと夏中