【和訳】Borgeous feat. DYSON - Oceans








  Borgeous といえば Tsunami などビッグルームな曲が有名ですが、こういうキャッチーなプログレッシブハウスも作っています。。


[Verse 1]
Truth be told, for you I'd die
真実が告げられる あなたのために私は死ぬだろう

I'd sacrifice any other feeling
他の気持ちを犠牲にしないといけない

Cause what we have can save my life
私たちの持っているもので私の人生が救えるから

You're deep inside, and give my heart meaning
あなたは私の奥深くで 私の心に目的を与えてくれる


[Pre-Chorus]
You're the thunder in the grey sky
あなたは灰色の空に現れた雷

Turn my demons into paradise
私の悪魔は楽園に変わる


[Chorus]
Even with these oceans between us
私たちを隔てる海でさえも

No love, no love is deeper
愛より深くはない

Oceans between us
二人を隔てる海

We can breathe, we can breathe underwater, water, water, oh
私たちは水の中でも呼吸ができる

Even with these oceans between us
私たちを隔てる海でさえも

No love, no love is deeper
愛より深くはない


[Verse 2]
Laying in this empty bed
空いたベッドに横になる

A heavy head, a soul that keeps dreaming
重たい頭  夢を見続ける魂

While your voice is echoing
その間ずっと あなたの声がこだまする

Come back again and give my heart meaning
もう一度戻ってきて 私に目的を与えて


[Pre-Chorus]
You're the thunder in the grey sky
あなたは灰色の空に現れた雷

Turn my demons into paradise
私の悪魔は楽園に変わる


[Chorus]
Even with these oceans between us
私たちを隔てる海でさえも

No love, no love is deeper
愛より深くはない

Oceans between us
私たちを隔てる海は

No love, no love is deeper[×2]
愛より深くはない


[Chorus]
Even with these oceans between us
私たちを隔てる海でさえも

No love, no love is deeper
愛より深くはない

Oceans between us
私たちを隔てる海

We can breathe, we can breathe underwater
私たちは水の中でも呼吸ができる