【和訳】Cashmere Cat, Major Lazer, Tory Lanez - Miss You










 この曲にはヒットメーカーである Benny Blanco が参加しています。彼は今までポップシンガーに曲を提供してきましたが、最近は Lido のアルバムにも参加しているなど活動の幅を広げています。


Took time to get you
君に会いに行くために時間をかけた

Took time to let you know
君に知らせるためにと時間をかけた

Tried to forget you
君を忘れようとした

You're unforgettable
君のことは忘れられないよ


There's 24 hours in a day
1日は24時間

I think about you more than 24 times
24時間以上君のことを考えていたよ

Just trying not to think about you
君のことを考えるのを止めようとした

But you've been on my mind
だけど君のことが頭から離れないんだ

I got nothing for you but time
時間だけはあるんだけどね

'Cause you always end up by my side
だっていつも君は結局僕の傍にいるから

Through loving you, I needed time
君を愛していると 時間が必要になってくる

I needed time, and now I'm like
時間が必要だったって 今はそう思っている


Can I hit it like that?
あんな風にセックスできるのかな

Like this, like that?
あんな風に

Uh-huh, you know
分かるだろ

Can I kiss it like that?
あんな風にキスできるのかな

Like this, like that?
あんな風に

Remember that
覚えているよ

Heaven, it feels like that
あれは天国みたいだった

I won't lie to you, no, no
嘘はつかない

Can I hit it like that?
あんな風にセックスできるのかな

I've been waiting
待っているよ


For you, you, you
君を

Oh you, you, you[×2]
君を

Oh you
君を

I've been waiting on and on and-
ずっと待っているよ


Took time to find you
君を探すために時間をかけた

You left to go away
君はどこかにいってしまった

Must I remind you, feelings don't go astray, no
僕は君を思い出さないといけないのかな 迷いはないよ


There's 24 hours in a day
1日は24時間

I think about you more than 24 times
24時間以上君のことを考えていたよ

Just trying not to think about you
君のことを考えるのを止めようとした

But you've been on my mind
だけど君のことが頭から離れないんだ

I got nothing for you but time
時間だけはあるんだけどね

'Cause you always end up by my side
だっていつも君は結局僕の傍にいるから

Through loving you, I needed time
君を愛していると 時間が必要になってくる

I needed time, and now I'm like
時間が必要だったって 今はそう思っている


Can I hit it like that?
あんな風にセックスできるのかな

Like this, like that?
あんな風に

Uh-huh, you know
分かるだろ

Can I kiss it like that?
あんな風にキスできるのかな

Like this, like that?
あんな風に

Remember that
覚えているよ

Heaven, it feels like that
あれは天国みたいだった

I won't lie to you, no, no
嘘はつかない

Can I hit it like that?
あんな風にセックスできるのかな

I've been waiting
待っているよ


For you, you, you
君を

Oh you, you, you[×2]
君を

Oh you
君を

I've been waiting on and on and-
ずっと待っているよ


Oh yes, it's true, true, true, true
ああ そうだよ 本当だよ

I can be different for you, you, you, you
君のためなら変われるよ

Show me the things I gotta do, do, do, do
僕がしないといけないことを教えてよ

I will be different for you, you, you, you
君のために変わるからさ

You, woah
君のために


hit it : セックスをする
on and on : 休まず
astray : 迷う