【和訳】Dash Berlin feat. Emma Hewitt - Waiting








 この曲がリリースされたときはトランス全盛期で、ビッグルームなどのEDMがまだ流行りかけてたころでした。


Fading of the day
日が落ちてくると

As night takes over
夜がやって来る

And I can almost feel
私には分かる

You here
あなたがここにいるって


Your memory remains
あなたの記憶は残る

I breath it closer
息づかいが近い

I swear that I still feel you near
あなたを近くに感じるよ

The cold wind is taking over
冷たい風がそれをさらっていく

It's taking over
さらっていってしまう


So far away
とても遠くへ

You're gone so long
あなたは行ってしまった

Ohh and I'm waiting
それでも私は待っている


Till that day
あの日までは

I take you home
あなたを家に連れて行っていた

Know that I'm waiting[×3]
私は待っているよ


Haunted by your grace
あなたの優しさに惚れてしまった

You know I'm falling
恋に落ちたの

So cold without you
あなたがいないととても寒い

Always in my mind
いつも私に頭の中で

I hear you calling
あなたの呼び声で聞こえる


[×2]
So far away
とても遠くへ

You're gone so long
あなたは行ってしまった

Ohh and I'm waiting
それでも私は待っている


Till that day
あの日までは

I take you home
あなたを家に連れて行っていた

Know that I'm waiting[×2]
私は待っているよ


grace : 親切