【和訳】Felix Jaehn, Mike Williams - Feel Good










  「old school」は黎明期の芸術作品や古くからのスタイルなどを指す場合が多いですがここでは普通に母校でいいと思います。



Hold me like you want to
君のしたいように抱きしめて

Tell me what you're into
君は何に夢中なのか教えてよ

Let me take you back to old school
母校に連れってってよ

Baby let me show you
僕に見せて


It's a big ol' world out there
そこには古くて大きい世界がある

And I just wanna be next to you
そこで君の隣にいたいんだ

There's a spark in your eyes so rare
君の目にはとてもステキな火花が映っている

And I just know there ain't time to lose
もうあまり時間がないってことは分かっている


You make me feel good
君は僕の気分を良くしてくれる

You make me feel, make me feel
君は僕の気分を

Feel, feel good[×3]
良くしてくれる

You make me feel good
君は僕の気分を良くしてくれる

You make me feel, make me feel
君は僕の気分を

Feel, feel good[×2]
良くしてくれる


Hold me like you want to
君のしたいように抱きしめて

Tell me what you're into
君は何に夢中なのか教えてよ

Let me take you back to old school
母校に連れってってよ

Baby let me show you
僕に見せて


It's a big ol' world out there
そこには古くて大きい世界がある

And I just wanna be next to you
そこで君の隣にいたいんだ

There's a spark in your eyes so rare
君の目にはとてもステキな火花が映っている

And I just know there ain't time to lose
もうあまり時間がないってことは分かっている

You make me feel good
君は僕の気分を良くしてくれる

You make me feel, make me feel
君は僕の気分を

Feel, feel good[×2]
良くしてくれる

You make me feel so good
君は僕の気分を良くしてくれる

You make me feel good
君は僕の気分を良くしてくれる

You make me feel
君は僕の気分を

You make me feel good
良くしてくれる

You make me, you make me feel good
君は僕の気分を良くしてくれる

You make me feel good
君は僕の気分を良くしてくれる

You make me feel, make me feel
君は僕の気分を

Feel, feel good[×2]
良くしてくれる


ol' = old