【和訳】Justin Timberlake - Filthy









 「Filthy」はジャスティン・ティンバーレイクの4枚目のスタジオ・アルバム「Man of the Woods」の最初のシングルです。 ティンバーレイクは長年にわたり協力してきたTimbalandとDanjaと共にトラックに取り組みました。


If you know what's good[×6]
何がいいか分かっているなら


[×3]
Haters gon' say it's fake
ヘイターは偽物だって言うだろう

So real
本物さ


All my haters gon' say it's fake
ヘイターが偽物だって言うだろう

I guess I got my swagger back
俺はちゃんとできてるつもりだ


I said, put your filthy hands all over me
俺は言ったぜ 下品なお前の手をもっと伸ばしてこいって

Ya know this ain't the clean version
クリーンバージョンはないぜ

And what you gonna do with all that meat?
その肉全部を使って何をするつもりだ?

Cookin' up a mean servin', huh
それが一人前の料理か ハハッ


No question, I want it
疑問なんてない 俺は望んでいる

Fire up, everybody smokin'
火をつけろ みんな吸え

Your friends, my friends
お前の友達も 俺の友達も

And they ain't leavin' 'til six in the morning (six in the morning)
午前6時にならないと出てこないぜ

Gotta chill, baby, you the coldest
クールダウンしないとな お前は冷たいから

Go far, put 'em on notice
遠くに行け これは警告だ

You know what I wanna do, yeah
俺のやりたいことが分かるだろう



Baby, don't you mind if I do, yeah
俺が何やっても心配するな

Exactly what you like times two, yeah
まさにお前の好きな Times twoに

Got me singin' "ooh, ooh"
歌ってもらった

So, baby, don't you mind if I do
だから俺が何やっても心配するな


Look, put your filthy hands all over me
見てみろ 下品な手を伸ばしてくる

Ya know this ain't the clean version
クリーンバージョンなんてないぜ

And what you gonna do with all that beast?
その獣を全部連れて何するつもりだ?

When I leave the cage open
俺がケージを開けたとき

Huh, walk to me, uh
俺に向かって歩いてくる


No question, I want it
疑問なんてない 俺は望んでいる

Fire up, everybody smokin'
火をつけろ みんな吸え

Your friends, my friends
お前の友達も 俺の友達も

And they ain't leavin' 'til six in the morning (six in the morning)
午前6時にならないと出てこないぜ

Gotta chill, baby, you the coldest
クールダウンしないとな お前は冷たいから

Go far, put 'em on notice
遠くに行け これは警告だ

You know what I wanna do, yeah
俺のやりたいことが分かるだろう


Baby, don't you mind if I do, yeah
俺が何やっても心配するな

Exactly what you like times two, yeah
まさにお前の好きな Times twoに

Got me singin' "ooh, ooh"
歌ってもらった

So, baby, don't you mind if I do
だから俺が何やっても心配するな


Come on, break it down!
さあ来い 教えてやるよ

If you know what's good[×6]
何がいいか分かっているなら


[×3]
Haters gon' say it's fake
ヘイターは偽物だって言うだろう

So real
本物さ


All my haters gon' say it's fake
俺のヘイターが偽物だって言うだろう


Baby, don't you mind if I do (I do)
俺が何やっても心配するな

Exactly what you like times two (times two)
まさにお前の好きな Times twoに

Got me singin' "ooh, ooh"
歌ってもらった

Baby, don't you mind if I do (if I do)
俺が何やっても心配するな

(Come on!)
カモン

Your friends, my friends
お前の友達 俺の友達

And they ain't leavin' 'til six in the morning (six in the morning, m-m-morning)
朝の6時にならないと出てこない

Your friends, my friends
お前の友達 俺の友達

And they ain't leavin' 'til six in the morning (six in the morning)
朝の6時にならないと出てこない


[Chorus]
So put your filthy hands all over me
だからもっと手を伸ばして来い

Ya know this ain't the clean version
クリーンバージョンなんてないぜ

Go on and put your filthy hands all over me
もっと手を伸ばして来い

No, this ain't the clean version
クリーンバージョンなんてないぜ


Do you see me?
見てるか?

Can you find me?
俺のこと分かるか?

Look closer
近くから見てみろ

Through the trees
木々の間から

Do you see it?
見えてるか?

filthy : 下品な
times two : アメリカの男性デュオ
break it down : 分かりやすく教える