【和訳】Yellow Claw - Both Of Us ft. STORi










 STORi はもはや Yellow Claw の曲ではお馴染みのボーカルですね。この曲は珍しくAVEXからリリースされているそうです。


I been waitin' for your comeback like the summer (ohh)
私はあの夏のようにあなたが戻って来るのを待っている

That kind of weather just brings me back to you (ooh)
あんな天気でも私はあなたのもとに戻るのに

Mmm, you the type of love I just can't get a hold of (ohh)
あなたの愛の形は分からないの

Say the word and I'll be racin' back to you, you
i言ってくれれば あなたのもとにすぐに戻るのに


You went bad, I got mad
あなたがやらかしたから 私は怒った

I got back at you fast
すぐにあなたのもとに戻ってきた

Wish I could take it back
取り戻せればいいと思っている

Is it too late now to take it back?
でもそうするにはあまりにも遅すぎたかな


I admit that I was wrong
私が間違っていたよ

It should've been you all along
ずっとあなたと一緒だったはずだったのに

Turns out I can't go wrong
間違うことはできない

But the blame's on the both of us
だけど責任は両方にある

It should've been you all along
ずっとあなたと一緒だったはずだったのに

But we always get it wrong
だけどいつも誤解していた

Turns out it was both our fault
私たちの過ちだったんだ

'Cause the blame's on both, on the both of us
だって責任は両方にあるから


We were playin' games that set us up to lose (ohh)
私たちは負けが決まっていたゲームをやっていた

And even now I would play those games again, yeah (ooh)
またそのゲームをやる

Mmm, this a battlefield and I'm callin' a truce (ohh)
この戦場で 私は停戦を呼びかける

I got my white flag wavin' out for you, yeah, ohhh
あなたに白旗を上げる


You went bad, I got mad
あなたがやらかしたから 私は怒った

I got back at you fast
すぐにあなたのもとに戻ってきた

Wish I could take it back
取り戻せればいいと思っている

Is it too late now to take it back?
でもそうするにはあまりにも遅すぎたかな


[×2]
I admit that I was wrong
私が間違っていたよ

It should've been you all along
ずっとあなたと一緒だったはずだったのに

Turns out I can't go wrong
間違うことはできない

But the blame's on the both of us
だけど責任は両方にある

It should've been you all along
ずっとあなたと一緒だったはずだったのに

But we always get it wrong
だけどいつも誤解していた

Turns out it was both our fault
私たちの過ちだったんだ

'Cause the blame's on both, on the both of us
だって責任は両方にあるから


race back to : 急いで戻る
get mad : 怒る
should've been : はずだった
get it wrong : 誤解する
truce : 停戦、休戦