【和訳】Afrojack - Bed Of Roses (feat. Stanaj)















 Future Bass がEDMシーンで流行ってから3年近く経っています。次にEDMで流行るジャンルは何なのでしょうか?


[Verse 1: Stanaj]
I see the fear in your eyes
君の目に恐怖が見える

Can't find the feeling inside
何を考えているか分からない

You can run, you can try, living on your own
君は逃げることも 挑戦することも 自分で決められる

But I just can't let you go
だけど僕は君を放っておけないよ


[Pre-Chorus: Stanaj]
And I think that you might have been
君はいたんだと思う

In my heart all along
ずっと僕の心の中に

And I know that if this is real
もしそれが本当なら

Then how could it be wrong?
間違うことなんてないだろう?


[Chorus: Stanaj]
Wanna make you my only
君を僕だけのものにしたい

Let me heal what's broken
傷を癒してあげる

Let your hair down softly
そっと髪をおろして

In a bed of roses
薔薇のベッドの上で

You don't have to be lonely
君は独りになる必要なんてないよ

Let me heal what's broken
傷を癒してあげる

Just lay your head on me
ただ頭を僕の上に乗せて

In a bed of roses
薔薇のベッドの上で


[Verse 2: Stanaj]
I'll be the fire inside
僕は内側で火を灯す

The one who's making you wild
君を元気にさせるよ

And I know you're afraid it'll never last
永遠に続かないことをを君は恐れているね

'Cause it happens so fast
だって物事は速く進むから


[Pre-Chorus: Stanaj]
And I think that you might have been
君はいたんだと思う

In my heart all along
ずっと僕の心の中に

And I know that if this is real
もしそれが本当なら

Then how could it be wrong?
間違うことなんてないだろう?


[Chorus: Stanaj]
Wanna make you my only
君を僕だけのものにしたい

Let me heal what's broken
傷を癒してあげる

Let your hair down softly
そっと髪をおろして

In a bed of roses
薔薇のベッドの上で

You don't have to be lonely
君は独りになる必要なんてないよ

Let me heal what's broken
傷を癒してあげる

Just lay your head on me
ただ頭を僕の上に乗せて

In a bed of roses
薔薇のベッドの上で


[Outro: Stanaj]
Wanna make you my only
君を僕だけのものにしたい

Let me heal what's broken
傷を癒してあげる

Let your hair down softly
そっと髪をおろして

In a bed of roses[×3]
薔薇のベッドの上で