【和訳】Slushii ft. Marshmello - There x2







 There x2 は2017年に大ブレークしたアメリカのDJ Marshmello ボーカルにフィーチャーした DJ&プロデューサーである Slushii の曲です。2018年1月1日に曲の存在が告知されました。


[×2]
I still miss you, baby, after all this time
結局のところ 僕は君が恋しいんだよ

But if I wait here, will you be there, times two?
だけどもし僕がここで待っていたら 君は来てくれるのかい?


I still miss you, I still miss you[×4]
君が恋しいんだ

(Will you be there, times two?)
君は来てくれる?

I still miss you, I still miss you[×3]
君が恋しいんだ

Will you be there, times two?
君は来てくれるのかな?


I still miss you, I still miss you[×3]
君が恋しいんだ

I still miss you after all this time
結局のところ 僕は君が恋しいんだよ


[×2]
I still miss you, baby, after all this time
結局のところ 僕は君が恋しいんだよ

But if I wait here, will you be there, times two?
だけどもし僕がここで待っていたら 君は来てくれるのかい?


I still miss you, I still miss you[×4]
君が恋しいんだ

(Will you be there, times two?)
君は来てくれる?

I still miss you, I still miss you[×3]
君が恋しいんだ

Will you be there, times two?
君は来てくれるのかな?


[×3]
And I hope you know
君に知ってほしいんだ

That I can't do this on my own
僕は一人じゃ何もできないって

And, baby, I know I was wrong
間違っていたよ

But I'll be there, times two
だけど僕はそこに向かうよ