【和訳】VINAI & Redfoo - Everything I Need







 VINAI と Redfoo がコラボするということなのでもっと激しいのかと思っていましたが意外と chill なサウンドでした。


[Intro: Redfoo]
Party Rock
パーティーロック


[Verse 1: Redfoo]
Yo, when I walk up in the spot
僕がそこで歩いていると

All the chickies think I'm hot
若い女の子は俺がイけてると思うんだ

And this is what I do
これは俺がやったこと

Take shots with my crew and I'm FaceTiming you
クルーと写真を撮って 君と FaceTime をする

And when I roll up on the scene
画面をスクロールしているとき

It ain't my fault I'm in they drinks
彼らが飲んでいるのは俺のせいじゃない

And all I want is you
俺は欲しいのは君だけ

So don't be mad when I'm getting money with the crew
だから俺がクルーと一緒に金を稼いでも怒らないでほしい


[×2]
[Chorus: Redfoo]
Baby, you are everything I need
俺が必要なのは君だけ

My shooting star, my cup of tea
俺の流れ星 紅茶のカップ

Every time I feel you next to me
隣で君を感じるたびに

You make my heart skip a beat
心がドキドキするんだ


[Post-Chorus: Redfoo]
You make my heart skip a beat
心がドキドキするんだ


[Verse 2: Redfoo]
Yo, I think we need to talk
俺たちには会話が必要だと思うんだ

Let's go outside, take a walk
外に出て歩こうよ

I know something ain't the same
同じじゃないんだ

I can hear it in your voice, I can see it in your face, hey
君の声は聞こえる 顔もはっきりと見えるよ

Why we always fight before I'm 'bout to take flight?
なんで飛行機に乗る前にはいつも喧嘩してしまうんだろうね?

Baby, I'll be back in a week
一週間後に戻って来るよ

Every time we break up, I can never get sleep, no
俺たちの関係が壊れるたびに眠れなくなるよ


[×2]
[Chorus: Redfoo]
Baby, you are everything I need
俺が必要なのは君だけ

My shooting star, my cup of tea
俺の流れ星 紅茶のカップ

Every time I feel you next to me
隣で君を感じるたびに

You make my heart skip a beat
心がドキドキするんだ

Every time I feel you next to me
隣で君を感じるたびに

You make my heart skip a beat
心がドキドキするんだ

Every time I feel you next to me
隣で君を感じるたびに

You make my heart skip a beat[×11]
心がドキドキするんだ

FaceTiming : FaceTime をすること