【和訳】Wildstylez – Falling To Forever (featuring Noah Jacobs)









  Wildstylez はハードスタイル(ガバ)で有名なDJです。Headhunterz が本格的にEDMに舵を切ったのでハードスタイル専門プロデューサーは貴重になってきました。


Oh I never really thought we could kill the rain
雨を止ませることができると思ったことはなかった

But here we are
だけど僕たちはここについた

Here we are [2x]
ここにたどり着いた

Oh and I, I never really thought we could feel the same
僕たちが同じ感覚になると思ったことはなかった

But here we are
だけど僕たちはここについた

Here we are [2x]
ここにたどり着いたんだ


We're all floating now
僕たちは今浮かんでいる

Don't care about gravity tonight
今夜は重力の心配はしなくていい

Up here with crystal sounds
透明な音とともにここまで来た

We're all just shining like the lights
光のように僕たちはただ光る

I guess no one knows where we will land
僕たちが着陸する場所は誰も知らないだろうね

'Cause the future's in our wasted hands
だって未来はハイになった僕たちの手の中にあるから

It's calling, calling, calling
呼んでるよ

And we're falling, falling, falling
落ちていく

Falling to forever
ずっと落ちていく

Just falling to forever
ただずっと落ちていく


I guess no one knows where we will land
僕たちが着陸する場所は誰も知らないだろうね

'Cause the future's in our wasted hands
だって未来はハイになった僕たちの手の中にあるから

It's calling, calling, calling
呼んでるよ

And we're falling, falling, falling
落ちていく

Falling to forever
ずっと落ちていく


Falling to forever [3x]
ずっと落ちていく

Just falling to forever
ただずっと落ちていく


We been waiting so long just to feel the sun
太陽を感じるのをずっと待っていた

Well here it comes, here it comes, here it comes (yeah)
さあここにきてよ

Oh and we waited all our lives just to find the one
僕たちは自分にとって特別な存在を見つけるために待っていたんだよ

Now here we come, here we come, here we come
ああ今いくよ


We're all floating now
僕たちは今浮かんでいる

Don't care about gravity tonight
今夜は重力の心配はしなくていい

Up here with crystal sounds
透明な音とともにここまで来た

We're all just shining like the lights
光のように僕たちはただ光る

I guess no one knows where we will land
僕たちが着陸する場所は誰も知らないだろうね

'Cause the future's in our wasted hands
だって未来はハイになった僕たちの手の中にあるから

It's calling, calling, calling
呼んでるよ

And we're falling, falling, falling
落ちていく

Falling to forever
ずっと落ちていく

Just falling to forever
ただずっと落ちていく


I guess no one knows where we will land
僕たちが着陸する場所は誰も知らないだろうね

'Cause the future's in our wasted hands
だって未来はハイになった僕たちの手の中にあるから

It's calling, calling, calling
呼んでるよ

And we're falling, falling, falling
落ちていく

Falling to forever
ずっと落ちていく