【和訳】CHVRCHES – Bury It (feat. Hayley Williams)









  CHVRCHES とエモロックバンド Paramore のボーカルである Hayley Williams がコラボしたエレクトロポップな曲。Paramore は最近ポップ系にシフトしているのでうまい具合にコラボできていると思います。


[Verse 1: Lauren Mayberry]
Cover up, cover up
隠してよ

Cover up that you're ruthless
あなたの冷淡さを

Nobody, nobody
誰も

Nobody's ever gonna notice
誰も理解しようとしない

And I am catching up
私は追いついている

And I am seeing red
私は怒っている

How about I prove I'm right
私が正しいのを証明するから

And raise it overhead?
頭を上げて感想を聞かせて


[Pre-Chorus: Lauren Mayberry]
I never promised you
あなたとは約束しなかった

Anything I couldn't do
私ができなかったこと

We try to bury it and rise above
私たちはそれを埋めて前へ進もうとしている

Bury it and rise above you, you
あなたのことは忘れて前を向く

You never promised me
あなたとは約束していない

You would see it differently
あなたには異なって見えるだろう

Bury it and rise above
それを埋めて前へ進もうとしている

Bury it and rise above you, you
あなたのことは忘れて前を向く


[×2]
[Chorus: Lauren Mayberry & Hayley Williams]
We bury it, bury it, bury it
私たちはそれを隠して

And rise above
前に進んでいく


[Verse 2: Hayley Williams]
Reaching, reaching for
たどり着いた

Reaching for my resistance
私のレジスタンスに

Nobody, nobody
誰も

Nobody sees it at a distance
遠くから見ていない

And I am catching up
私は追いついている

And I am seeing red
私は怒っている

How about I throw my weight
私が威張り散らしているのについてどう思う?

And raise it overhead?
頭を上げて聞かせて


[Pre-Chorus: Hayley Williams]
I never promised you
あなたとは約束しなかった

Anything I couldn't do
私ができなかったこと

We try to bury it and rise above
私たちはそれを埋めて前へ進もうとしている

Bury it and rise above you, you
あなたのことは忘れて前を向く

You never promised me
あなたとは約束していない

You would see it differently
あなたには異なって見えるだろう

Bury it and rise above
それを埋めて前へ進もうとしている

Bury it and rise above you, you
あなたのことは忘れて前を向く


[×4]
[Chorus: Lauren Mayberry & Hayley Williams]
We bury it, bury it, bury it
私たちはそれを隠して

And rise above
前に進んでいく


[Pre-Chorus: Lauren Mayberry & Hayley Williams]
I never promised you
あなたとは約束しなかった

Anything I couldn't do
私ができなかったこと

We try to bury it and rise above
私たちはそれを埋めて前へ進もうとしている

Bury it and rise above you, you
あなたのことは忘れて前を向く

You never promised me
あなたとは約束していない

You would see it differently
あなたには異なって見えるだろう

Bury it and rise above
それを埋めて前へ進もうとしている

Bury it and rise above you, you
あなたのことは忘れて前を向く


[×4]
[Chorus: Lauren Mayberry & Hayley Williams]
We bury it, bury it, bury it
私たちはそれを隠して

And rise above
前に進んでいく


ruthless : 無慈悲な
see red : 怒る