【和訳】SoMo – Ride











 truth or dare とは有名なパーティーゲームのことです。truth と言われたら本当のことを言わなければならず、dare と言われたら指示されたことをやらなければいけません。


[Verse 1]
Take off those heels
靴を脱いで

Lay on my bed
ベッドに倒れこむ

Whisper dirty secrets while I'm pulling on your hair
君の髪を引っ張っている間に汚れた秘密をささやく

Poison in our veins
僕たちの静脈には毒が流れている

But we don't even care
だけど気にしない

Candles drippin' on your body
キャンドルが溶けて君の身体に垂れる

Baby this ain't truth or dare
別に真実を言わなくてもいいし挑戦しなくてもいい

Everybody wonders
誰もが知りたがる

Where we've run off to
僕たちがどこに逃げたのかを

My body on your body baby
僕の身体と君の身体が重なる

Stickin' like some glue
接着剤のようにくっついている

Naughty, let's get naughty
ヤろうか

Girl, it's only one or two
1,2回だけ

Fever's fucking running
熱がすごいんだ

Feel the heat between us two
僕たちから熱を感じるよ


[Hook]
I'm gon' ride[×3]
僕は乗るよ

I'm I'm gon' ride
僕は乗るよ

On you baby, on you lady
君の身体に

All night, all night
一晩中

I'm gon' take care of your body
大事にするよ

I'll be gentle don't you scream
僕は紳士だから 叫ばないで

It's getting hotter, make it softer
熱くさせる 気持ちよくなるよ

Feel your chest on top of me
君を感じるよ

I'm gon' ride[×3]
僕は乗るよ

I'm I'm gon' ride
僕は乗るよ

On you baby, on you lady
君の身体に

All night, all night
一晩中

I'm gon' make you feel that love
愛を感じさせてあげる

And gettin' weak all in your knees
立っていられなくなるほどね

Kiss your body from the tip top
頭からキスするよ

All the way down to your feet
足の先まで


And we can go slow
ゆっくりと

Yeah we can go slow
そうゆっくりと


[Verse 2]
Lay on your back
君の背に寄りかかる

Like you right there
すぐそこに君がいるみたいに

Don't have to say it twice
二回も言う必要はない

Love, there's nothing here to fear
愛がある 恐れるものはない

Takin' it back, back to where it's clear
元に戻して 綺麗にしよう

Rollin' on and on sounds of love are in the air
愛の音に包まれながら


[Hook]
I'm gon' ride[×3]
僕は乗るよ

I'm I'm gon' ride
僕は乗るよ

On you baby, on you lady
君の身体に

All night, all night
一晩中

I'm gon' take care of your body
大事にするよ

I'll be gentle don't you scream
僕は紳士だから 叫ばないで

It's getting hotter, make it softer
熱くさせる 気持ちよくなるよ

Feel your chest on top of me
君を感じるよ

I'm gon' ride[×3]
僕は乗るよ

I'm I'm gon' ride
僕は乗るよ

On you baby, on you lady
君の身体に

All night, all night
一晩中

I'm gon' make you feel that love
愛を感じさせてあげる

And gettin' weak all in your knees
立っていられなくなるほどね

Kiss your body from the tip top
頭からキスするよ

All the way down to your feet
足の先まで


[Bridge]
Love, love Yeah


Sun's coming up
太陽が昇る

You're on my side
君は僕の傍にいる

I rub your thigh
君のももを撫でる

You look in my eyes
君は僕の目を見る

And I just see the sky (see the sky)
僕はただ空を見ている

I'm so high (I'm so high)
僕は気分がいいい

But I ain't smoked yet
だけどハッパを吸ったわけじゃない

I'm just comin' down from this
僕はここから落ちる


[Hook]
I'm gon' ride[×3]
僕は乗るよ

I'm I'm gon' ride
僕は乗るよ

On you baby, on you lady
君の身体に

All night, all night
一晩中

I'm gon' take care of your body (your body)
大事にするよ

I'll be gentle don't you scream (don't you scream)
僕は紳士だから 叫ばないで

It's getting hotter, make it softer (make it hotter, make it hotter)
熱くさせる 気持ちよくなるよ

Feel your chest on top of me
君を感じるよ

I'm gon' ride[×3]
僕は乗るよ

I'm I'm gon' ride
僕は乗るよ

On you baby, on you lady
君の身体に

All night, all night
一晩中

I'm gon' make you feel that love
愛を感じさせてあげる

And gettin' weak all in your knees
立っていられなくなるほどね

Kiss your body from the tip top
頭からキスするよ

All the way down to your feet
足の先まで




glue : 接着剤
get naughty : sexする
rub : 撫でる
thigh : もも