【和訳】Yung Cortex - Want U











  Yung Cortex はアンビエントやヒップホップのトラックなど、主にインストを作っています。提供曲だと Lil Peep の The Brightside が有名です。


Baby girl you know that I want you
僕は君が欲しいんだ

Hold on to you
君を抱きしめるのは

I know that it's hard boo
恋人になるのは難しいな

But baby girl I want you
だけど僕は君が欲しいんだ


Everything was good girl
すべていい女の子だった

Now I feel it all girl
すべての女の子を見てきた

I just really want you
僕は本当に君が欲しいんだ

Baby I just want you
君が欲しいんだ


Remember the times we used to be happy
幸せだった時を覚えている

Now we're stuck texting
メールはしていない

We're sat here pretending
僕たちはここで座っているふり


Holding on closely
抱き寄せる

Remember what we had
覚えているよ

Now times are changing
時間は変遷していく

I just want us back (x2)
ヨリを戻したいよ


Baby girl you know that I want you
僕は君が欲しいんだ

Hold on to you
君を抱きしめるのは

I know that it's hard boo
恋人になるのは難しいな

But baby girl I want you
だけど僕は君が欲しいんだ


Everything was good girl
すべていい女の子だった

Now I feel it all girl
すべての女の子を見てきた

I just really want you
僕は本当に君が欲しいんだ

Baby I just want you
君が欲しいんだ