【和訳】Lulleaux - Contact











 和訳して違和感があったのですが、この曲は男性目線で歌っているラブソングのようです。ボーカルが女性なので最初は勘違いしていました。


Baby your touch is more than enough
充分すぎるくらいあなたに触れてもらった

To make me lose my mind,
私がおかしくなるくらい

You got me so distracted thinking of you
あなたは私を悩ませる

And he all the time
四六時中ずっと考えるくらいに


And I need to feel your skin on mine
あなたの肌を感じていたい

We are just two of a kind
私たちは似た者同士

Feel the beat of my heart
自分の鼓動を感じる

For some luck then some spark from a second
少し運があれば すぐに火花が散る


When we make contact boy
私たちが触れ合うと

Its a chain reaction
連鎖反応が起きる

Its a physical chemical interaction
それは物理化学的相互作用

When we combine feel the satisfaction
私たちが喜びを組み合わせると

Deep inside my soul
私の内側 奥深くまでさらけ出す


When we make contact boy
私たちが触れ合うと

Feel the heat increase
温度が上がる

And the mind's racing
頭がパンクして

Got me weakening the knees
参ってしまう

And the urge gasting
衝動が私を脅す

I can barely breath
呼吸ができない

When you make contact with me
あなたが私に触れると


I can kiss you right there
あなたとそこでキスする

Lass in the slow
恋人はゆっくりと

We can take our time
私たちは私たちの時間を過ごす

Tell me what you want boy
どんな人になってほしいか教えて

I'll do anything make you feel alright
あなたを安心させてあげるから


And I need to feel your skin on mine
あなたの肌を感じていたい

We are just two of a kind
私たちは似た者同士

Feel the beat of my heart
自分の鼓動を感じる

For some luck then some spark from a second
少し運があれば すぐに火花が散る


When we make contact boy
私たちが触れ合うと

Its a chain reaction
連鎖反応が起きる

Its a physical chemical interaction
それは物理化学的相互作用

When we combine feel the satisfaction
私たちが喜びを組み合わせると

Deep inside my soul
私の内側 奥深くまでさらけ出す


When we make contact boy
私たちが触れ合うと

Feel the heat increase
温度が上がる

And the mind's racing
頭がパンクして

Got me weakening the knees
参ってしまう

And the urge gasting
衝動が私を脅す

I can barely breath
呼吸ができない

When you make contact with me
あなたが私に触れると


[×2]
When we make contact
私たちが触れ合うと

When we make contact boy
私たちが触れ合うと


When we make contact boy
私たちが触れ合うと

Its a chain reaction
連鎖反応が起きる

Its a physical chemical interaction
それは物理化学的相互作用

When we combine feel the satisfaction
私たちが喜びを組み合わせると

Deep inside my soul
私の内側 奥深くまでさらけ出す


When we make contact boy
私たちが触れ合うと

Feel the heat increase
温度が上がる

And the mind's racing
頭がパンクして

Got me weakening the knees
参ってしまう

And the urge gasting
衝動が私を脅す

I can barely breath
呼吸ができない

When you make contact with me
あなたが私に触れると


distract : 悩ませる
two of a kind : 似た者同士
chain reaction : 連鎖反応
interaction : 相互作用
combine : 組み合わせる
urge : 衝動
gast : 脅す
barely : かろうじて
lass : 若い女の子、恋人