【和訳】OLWIK - Villain (feat. Tyler Fiore)

















 OLWIK はスウェーデン出身のDJです。セカイ系のような歌詞が、ザ・NCS って感じがするんですがどうでしょうか。


[Verse 1]
As I wake up every morning
毎朝起きると

I wish the day would end
今日が終わることを望んでいる

Because a day without you in my life
だって君のいない人生は

I don’t know what happen
何が起こるか分からないから


[Pre-Chorus]
And I was like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだった

Like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだったよ

I was like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだった

Like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだったよ

[Chorus]
Come on let’s rewind this smile
また笑顔になろう

That look upon your face
君の顔を思い出して

My heart is empty and unguided
僕の心は空っぽで 制御できない

I’m blind leading chase
盲目的に追いかけている

I thought I had a plan
計画があったんだ

A plan with you and me
君と僕の計画が

Was tearing up my own dream
僕の夢をかなえるものだった

Breaking me down to my knees
もう僕は諦めたよ


[Verse 2]
I’ve been crying at the mirror
鏡の前で泣いていた

Wondering if I’ll be okay
大丈夫なんだろうか

My head is jumping nothing
考えは急に変わらない

It’s got nothing left to say
何も言うことはない


[Pre-Chorus]
And I was like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだった

Like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだったよ

I was like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだった

Like yeh eh yeh eh, woh oh woh oh
そんな感じだったよ


[Chorus]
Come on let’s rewind this smile
また笑顔になろう

That look upon your face
君の顔を思い出して

My heart is empty and unguided
僕の心は空っぽで 制御できない

I’m blind leading chase
盲目的に追いかけている

I thought I had a plan
計画があったんだ

A plan with you and me
君と僕の計画が

Was tearing up my own dream
僕の夢をかなえるものだった

Breaking me down to my knees
もう僕は諦めたよ