【和訳】LSD - Audio ft. Sia, Diplo, Labrinth











 この曲で LSD は音楽を聴いたときの感覚について語っています。ドラッグであるLSDを思わせる独特な色使いはアートワークだけではなくMVにもふんだんに使われています。


[Verse 1: Sia & Labrinth]
We got a ride, we got the night
私たちは車に乗って 夜を過ごす

I got the bottle, you got the light
酒を持ってきて 明りを点ける

We got the stars (stars)
星を手に入れた

We got audio
オーディオも手に入れた

We're gonna fly, we're getting high
私たちは高く飛ぶの

You got the moon dust, I got the sky
月塵を手に入れて 空を制覇するの

We got the stars (stars)
星を手に入れた

We got audio
オーディオも手に入れた


[×2]
[Chorus: Sia & Both]
Make the bomb bomb beat
ブンブンとビートを刻む

I'll give you melody
あなたにメロディーをあげようか

Make the bomb bomb beat
ブンブンとビートを刻む

I'll give you melody
あなたにメロディーをあげようか

Make the song so sweet
とても素晴らしい曲を作って

You gon' come home with me, oh
一緒に家に帰ろう


[Hook: Diplo]
Ay, ay
エイエイ

Play that audio[×2]
オーディオを再生して

That, that
その

Play that audio
オーディオを再生して
 

[Verse 2: Labrinth & Sia]
You got the heart, we got the soul
君は熱を帯びて 俺たちは情熱を燃やす

Just when the world saying they got no hold
世界が話していても つかまらないさ

Here comes the love
これが俺の愛だ

We got audio (a-audio)
オーディオを作った

We flying high, Superhero
高く飛ぶ スーパーヒーローだ

S on my chest, with my Marilyn Monroe
俺のマリリンモンローと一緒なら無敵だ

Feel like a star (star)
まるで星のよう

Cause we got audio
だって俺たちはオーディオを作ったから

(Make it go!)
行こうか


[Chorus: Sia & Both]
Make the bomb bomb beat
ブンブンとビートを刻む

I'll give you melody
あなたにメロディーをあげようか

Make the bomb bomb beat
ブンブンとビートを刻む

I'll give you melody
あなたにメロディーをあげようか

Make the song so sweet
とても素晴らしい曲を作って

You gon' come home with me, oh
一緒に家に帰ろう

(Make it go!)
行こうか

Make the bomb bomb beat
ブンブンとビートを刻む

I'll give you melody
あなたにメロディーをあげようか

Make the bomb bomb beat
ブンブンとビートを刻む

I'll give you melody
あなたにメロディーをあげようか

Make the song so sweet
とても素晴らしい曲を作って

You gon' come home with me, oh
一緒に家に帰ろう


[Hook: Diplo]
Ay, ay
エイエイ

Play that audio
オーディオを再生して

That, that
その

Play that audio
オーディオを再生して

That, that
その

Play that audio
オーディオを再生して


[Outro: Sia, Labrinth & Diplo]
We can't live on without the rhythm (sayin, no, no)[×2]
私たちはリズムなしじゃ生きていけないの

We can't live on without the rhythm (can't live without, yeah)
私たちはリズムなしじゃ生きていけないの 生きていけないの

We can't live on without the rhythm (sayin', no, no)
私たちはリズムなしじゃ生きていけないの

We can't live on without the rhythm (play that audio)[×2]
私たちはリズムなしじゃ生きていけないの オーディオを再生して

We can't live on without the rhythm (play that, that) (can't live without, yeah)
私たちはリズムなしじゃ生きていけないの 生きていけないの

We can't live on without the rhythm (that, that)
私たちはリズムなしじゃ生きていけないの

We can't live on without the rhythm[×2]
私たちはリズムなしじゃ生きていけないの

S on my chest : 無敵