【和訳】Savlonic - Epoch










 Savlonic は イギリスのアニメーターとしても有名な Jonti Picking が中心となって結成されたバーチャルバンドです。彼らアルバム「Neon」と「Red」をリリースする際に、クラウドファンディングサイトである Kickstarter で通じて資金を調達しました。


Everyone makes mistakes
みんな間違いを犯している

I've had more than my share
俺は自分の取り分以上のものを手に入れてしまった

But it's ok 'cause I'm gonna repair it
だけどそれでよかった 俺は直すつもりだから


They say there are no retakes
奴らは言うんだ やり直すことはできないって

But I just don't agree, no, this show
だけど俺はそれに賛成できないな 見せてやるよ

Is of my own making
俺のやり方を


Take it back to the start
スタートに戻ろう

I've had a change of heart
気持ちは入れ替えた


[×2]
I know we can make it better than it ever was
分かっているよ 俺たちが今まで以上によくなるって

I know we can make it better
よくなるって分かっているよ


I know there's things to change
変えれらるものがあるんだ

The path that I could choose is loose and
俺が選べる道は自由だ

I must find a new one
新しいことを見つけないといけないんだ


Our fates are not yet written
俺たちの運命はまだ描かれていないんだ

I will take the warning, choose a
警告も受けるかもしれない

Way that's less destructive
道はそれほど危険じゃないさ


Yeah, I know
分かっている

We look back
後ろを振り向く

But we have only seen one path
だけど見えるのは一本の道だけ


Can't you see?
見えるかい?

We are free
俺たちは自由だ

To choose our destiny
運命からは


And be the way we want to be
俺たちが望んだやり方で

A second chance, you just need to believe
2回目のチャンスだ 信じろよ
 
Believe, believe, believe, believe[×4]
信じるんだ


Take back to the start
スタートに戻ろう

I've had a change of heart
気持ちは入れ替えた


[×4]
I know we can make it better than it ever was
分かっているよ 俺たちが今まで以上によくなるって

I know we can make it better
よくなるって分かっているよ