【和訳】Steerner - I Wouldn't Lie











 この曲でボーカルを担当しているのは、スウェーデン出身のポップシンガーである Robin Stjernberg です。彼は様々な音楽コンテストで輝かしい成績を修めています。


[Verse 1]
The city was built for us
街は僕たちのために建てられた

I just know it
知っている

And ever since I've been lost
僕が迷ってからずっと

In the morning
朝に


[×2]
[Chorus]
I wouldn't lie
嘘はつかない

I gotta be honest to you
君に対しては誠実でないとね

Can't hold me back in silence
静寂に戻ることはないよ

I wouldn't lie
嘘はつかない

I'm not tryna make you confused
君を困惑させようとは思っていない

It's just that I can't hide it
隠すことができないだけだ


[Verse 2]
'Cause I know that we belong
僕たちは同類だって分かっているから

Here together
ここに一緒にいるんだ

I've never felt love this strong
これほど強い愛を感じたことがない

Never better
最高だよ


[Pre-Chorus]
My heart's in the ground
僕の心は地面にある

If I don't let it out
もし何も言わなくても

'Cause there's not a single doubt
一つも疑うことなんてないから

No, there's not a single doubt
一つも疑うことなんてないよ


[×3]
[Chorus]
I wouldn't lie
嘘はつかない

I gotta be honest to you
君に対しては誠実でないとね

Can't hold me back in silence
静寂に戻ることはないよ

I wouldn't lie
嘘はつかない

I'm not tryna make you confused
君を困惑させようとは思っていない

It's just that I can't hide it
隠すことができないだけだ