【和訳】Ummet Ozcan X Laurell - Change My Heart








  この曲でボーカルを Laurell はカナダ出身のシンガーソングライターです。彼女は EDM アーティストとのコラボを中心に活動しています。


[Verse 1]
I can see that you're jealous as fuck
あなたから見た私は馬鹿みたいに嫉妬しているんでしょうね

But I think you're having fun
だけどあなたは楽しんでいるんだと思う

'Cause when you see him talking me up
だって彼が私に話しかけているときに

You know you picked a good one
あなたは自分の選択が間違っていなかったと思うから

And when I think that I've had enough
私がもう沢山だと思ったとき

Straight to you I'll run
まっすぐあなたに向かっていくのでしょう

I might look but I'm not gonna touch
見るとは思うけど 触れるつもりはない

Next to you there's no one
あなたの隣には誰もいない


[Pre-Chorus 1]
Come on, baby, let it go
来て  何も気にしないで

Not tripping on your ego
そんなにうぬぼれないで

I'm never gonna let you go
あなたと別れるつもりはないわ

I just wanna let you know
あなたに知ってほしいの

I'm giving you a free throw
あなたにフリースローを決める

I'm never gonna let you go
あなたと別れるつもりはないわ


[Chorus]
Nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Nothing's gonna change this story
私の物語を変えることはできない

Nothing's gonna stop the way
私を止めるものはない

I'm thinking 'bout you all the time
いつもあなたのことばかり考えている

Nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Baby, you don't have to worry
あなたは心配する必要はない

Even if you go away and change the world
たとえ あなたがいなくなって世界が変わっても

You still can change my mind
あなたは私の心を変え続ける

No, nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Nothing's gonna change my heart[×3]
どんなものも私の心を変えることはできない

No, nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない


[Verse 2]
Even though I'll be flirting all night
たとえ夜遊びしていても

I swear, I'm not a traitor
誓うよ 私は裏切者じゃないって

I can tell by the laugh in your eyes
笑ってあなたに伝える

You know you're not in danger
あなたは危険じゃないって分かっている

So come on and show up any time
だからいつでも来ていいよ

Kiss me like a stranger
見知らぬ人みたいにキスして

Got no problem leaving him behind
後ろから来ても問題ないよ

It's you I wanna savior
あなたを救いたいの


[Pre-Chorus 2]
Come on, baby, let it go
来て  何も気にしないで

Not tripping on your ego
そんなにうぬぼれないで

I'm never gonna let you go
あなたと別れるつもりはないわ


[Chorus]
Nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Nothing's gonna change this story
私の物語を変えることはできない

Nothing's gonna stop the way
私を止めるものはない

I'm thinking 'bout you all the time
いつもあなたのことばかり考えている

Nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Baby, you don't have to worry
あなたは心配する必要はない

Even if you go away and change the world
たとえ あなたがいなくなって世界が変わっても

You still can change my mind
あなたは私の心を変え続ける

No, nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Nothing's gonna change my heart[×3]
どんなものも私の心を変えることはできない

No, nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない


[Outro]
Nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Nothing's gonna change this story
私の物語を変えることはできない

Nothing's gonna stop the way
私を止めるものはない

I'm thinking 'bout you all the time
いつもあなたのことばかり考えている

Nothing's gonna change my heart
どんなものも私の心を変えることはできない

Baby, you don't have to worry
あなたは心配する必要はない

Even if you go away and change the world
たとえ あなたがいなくなって世界が変わっても

You still can change my mind
あなたは私の心を変え続ける


as fuck : とても
flirt : 遊ぶ、異性といちゃつく
traitor : 裏切者