【和訳】Cheat Codes x Little Mix - Only You












 この曲の主人公は一人ぼっちになると人がたくさんいる場所に行き孤独を紛らわそうとします。しかし彼女にはもう愛する人がいないので孤独に感じてしまいます。


[Verse 1: Perrie]
Dancing with your silhouette
あなたのシルエットと踊っている

In the places that we met
私たちが出会った場所で

Ooh, tryna find you in the moon
月にいるあなたを見つけ出そうとしている

Paris never feels the same,
パリは退屈しない

When the streets all call your name
ストリートであなたの名前が聞こえたら

Ooh, so I hide in crowded rooms
私は人であふれた部屋に隠れるの


[Pre-Chorus: Leigh-Anne]
And I'll follow right down the river
私は川を下って

Where the ocean meets the sky
空と海が混ざり合う場所で

To you, to you
あなたと出会う


[Chorus: Jade]
Once upon a time we had it all
昔の私たちは何もかも持っていた

Somewhere down the line we went and lost it
いつの頃からか 上手くいかなくなっていた

One brick at a time we watched it fall
レンガが一つずつ落ちていくのを見ていた

I’m broken here tonight and darling,
私は今夜 愛しの人と別れた

No one else can fix me
誰に私を癒すことはできない

Only you, only you
誰に私を癒すことはできない

And no one else can fix me, only you
誰に私を癒すことはできない

Only you, only you
誰に私を癒すことはできない

And no one else can fix me, only you, oh
誰に私を癒すことはできない

Only you
誰に私を癒すことはできない


[Verse 2: Jesy & Trevor Dahl]
Did I let go of your hand
あなたの手を放してしまったのかな?

For a castle made of sand
砂でできたお城のために

Ooh, that fell into the blue
それは海に消えていった

I went following the sun
太陽を追いかけていた

To be alone with everyone
皆と一緒に一人になるために

Ooh, looking 'round a crowded room
混みあった部屋を見回す


[Pre-Chorus: Leigh-Anne & Trevor Dahl]
And I'll follow right down the river
私は川を下って

Where the ocean meets the sky
空と海が混ざり合う場所で

To you, to you
あなたと出会う


[Chorus: Jade + Perrie + Trevor Dahl, (Trevor), (Jade), (Perrie), Jade + Leigh-Anne]
Once upon a time we had it all
昔の私たちは何もかも持っていた

Somewhere down the line we went and lost it
いつの頃からか 上手くいかなくなっていた

One brick at a time we watched it fall
レンガが一つずつ落ちていくのを見ていた

I’m broken here tonight and darling,
私は今夜 愛しの人と別れた

No one else can fix me
誰に私を癒すことはできない

Only you, only you
誰に私を癒すことはできない

And no one else can fix me, only you
誰に私を癒すことはできない

Only you, only you
誰に私を癒すことはできない

And no one else can fix me, only you, oh
誰に私を癒すことはできない

Only you
誰に私を癒すことはできない


Somewhere down the line : いつの頃からか