【和訳】Kygo, Imagine Dragons - Born To Be Yours














 この曲は Imagine Dragons のボーカルである Dan Reynolds が Aja Volkman が離婚したことを受けて リリースされたと言われています。


[Verse 1: Dan Reynolds]
I know I've given up
俺は諦めていた

A hundred times before
ずっと前から

But I know a miracle
だけど奇跡があることは知っている

Is not something to ignore
それが無視できるものじゃないってことも


[Pre-Chorus: Dan Reynolds]
You take me for a fool[×2]
君は俺を愚かだと思っているんだろう


[×2]
[Chorus: Dan Reynolds]
I never knew anybody til' I knew you[×2]
君を知るまで他の人のことなんか気にも留めなかった

And I know when it rains, oh, it pours
雨は降り始めるとどんどん降ってくる

And I know I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ


[Verse 2: Dan Reynolds]
Are you the only one
君は特別なのか

Lost in the millions?
何百万といる人間の中で

Or are you my grain of sand
あるいは砂粒なのか

That's blowing in the wind?
風に吹かれる


[×2]
[Chorus: Dan Reynolds]
I never knew anybody til' I knew you[×2]
君を知るまで他の人のことなんか気にも留めなかった

And I know when it rains, oh, it pours
雨は降り始めるとどんどん降ってくる

And I know I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ


[Bridge: Dan Reynolds]
I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ

I was born, born, born, born
俺は生まれてきたんだ

I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ

I was born, born, born
俺は生まれてきたんだ

I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ

I was born, born, born, born
俺は生まれてきたんだ

I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ

(I was born)
俺は生まれてきたんだ


[Outro: Dan Reynolds]
Born to be yours
君のものになるために生まれてきたんだ

I was born, born, born, born
俺は生まれてきたんだ

I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ

I was born, born, born (hey)
俺は生まれてきたんだ

I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ

I was born, born, born, born (I was born)
俺は生まれてきたんだ

I was born to be yours
俺は君のものになるために生まれてきたんだ

I was born
俺は生まれてきたんだ