【和訳】Mike Williams x Dastic - You & I












 Dastic はオランダ出身のEDMプロデューサー/DJです。コラボしている Mike Williams も同じオランダ出身で、彼は熱烈に Dastic の才能を評価しています。


[Verse 1]
You held me like your heartbeat
あなたは私を抱きしめてくれた 心臓の鼓動のように

Each word like a snowflake
言葉は雪の結晶のよう

I yearn for the distance to slowly fade away
ゆっくりと距離が縮まってくれたらいいなあ


[Pre-Chorus]
We are young, this is right
私たちは若い まさにそう

We were meant, You & I
私たちは 私とあなた

We are once in a lifetime
私たちは一期一会 

And if fairy deserts me tonight
もし今夜妖精が私の元を去るなら

It's You & I
あなたと私だけ

If fairy deserts me tonight
もし今夜妖精が私の元を去るなら

It's You & I[×3]
あなたと私だけ


[Verse 2]
You frame me like a picture
あなたは私を絵画のように縁を形作る

A moment in forever
永遠の中の一瞬

Slow rolling underwater
ゆっくりと水中の中を転がる

But nothing needs to change
だけど何も変える必要はない


[Pre-Chorus]
We are young, this is right
私たちは若い まさにそう

We were meant, You & I
私たちは 私とあなた

We are once in a lifetime
私たちは一期一会 

And if fairy deserts me tonight
もし今夜妖精が私の元を去るなら

It's You & I
あなたと私だけ

If fairy deserts me tonight
もし今夜妖精が私の元を去るなら

It's You & I[×3]
あなたと私だけ


If fairy deserts me tonight
もし今夜妖精が私の元を去るなら

It's You & I
あなたと私だけ

yearn for : あこがれる
desert : 去る