【和訳】Sigala, Fuse ODG, Sean Paul - Feels Like Home ft. Kent Jones














 Sigala はこの曲をリリースすると同時に、1stアルバムである「Brighter Days 」をリリースすることを発表しました。このアルバムには、彼が2015年から今までリリースした曲のほとんどが収録されています。


[Verse 1: Fuse ODG & Sean Paul]
If there's life in the east, that's where I will go
東に命があるなら そこが俺の行く場所だ

Born in the streets, I know where I'm from
ストリートで生まれた 俺はどこから来たか知っている

If you're asking for me, you already know
君は俺を求めているとき 君はすでに知っている

Turn up
気分を上げろ

Where the vibe is, I call my home
バイブがある場所を 俺は家と呼ぶ


[Pre-Chorus 1: Fuse ODG & Sean Paul]
The air that I breathe
俺が呼吸する空気は

Is the same everywhere
どこでも同じ

So where's the party? (we on the street)
パーティーはどこ? 俺たちはストリートにいる

'Cause I'm gonna be there
俺はそこに行くから

The air that we breathe
俺が呼吸する空気は

Is the same everywhere
どこでも同じ


[Chorus: Fuse ODG & Sean Paul]
It ain't where I live
そこに俺は住んでいない

But wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子だ

It feels like home[×6]
まるで家のような気分

It ain't where I live
そこに俺は住んでいない

But wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子だ

It feels like[×3]
まるで

It feels like home (bida bang bang bang)
家のような気分だ

It ain't where I live
そこに俺は住んでいない

But wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子

It feels like home
まるで家のような気分


[Verse 2: Sean Paul]
Tell dem
教えてやる

We can't bother with the lame ting, tell dem
俺はつまらないことで悩むことはない

No, no, no, no Tell dem
教えてやる

Turn up the bass well loud
ベースの音量を上げろ

And make the gyal dem go low, low
ギャルをかがませる

Tell dem
言ってやる

We can't bother with the waitin', tell dem
俺たちは待つことなんか気にしない

Go go go go
行くぜ


[Pre-Chorus 2: Sean Paul]
Anywhere mi lay mi hat, ah deh so me ah call home
どこでも自分の帽子を置いて ここは家だって呼んでやる

Well you feel this love escalating
どんどん愛が大きくなっていくだろ

Tell dem
教えてやるよ

Just make it grow
成長させる

And you know we live our lives celebrating
俺たちの人生を祝うのさ

Mad people thing, they should know
狂ったやつらのことを 知るべきだ

Well you know we view this life as a great ting
この生活を楽しんでいる

Just let jah jah love a glow
愛を燃やすのさ

Any step, mi step, mi step
ステップを踏む


[Chorus: Fuse ODG, Sean Paul & Kent Jones]
Wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子

It feels like home (Fuse tell dem again)
まるで家のような気分 Fuse がまた言ってやる

It feels like home
まるで家のような気分

It feels like home (live it up till the end)
まるで家のような気分 終わるまで大いに楽しもう

It feels like home
まるで家のような気分

It feels like home (with me and my friends)
まるで家のような気分 俺と友人と一緒に

It feels like home
まるで家のような気分

It ain't where I live
そこに俺は住んでいない

But wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子

It feels like[×3]
まるで

It feels like home
まるで家のような気分

It ain't where I live
そこに俺は住んでいない

But wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子

It feels like home[×2]
まるで家のような気分

It feels like[×2]
まるで

Home
家のような気分

Home, is here, yeah
家はここだ


[Bridge: Kent Jones]
I live a life of a Rollin' Stone
ローロングストーンの人生

Wherever I lay my hat's my home
帽子を置けばどこでも俺の家になる

Tell me where you are and girl I'm gone
どこにいるか教えてくれ 迎えに行くから

Meet me at LAX, won't be long
LAXで出会った そんなに時間はかからない

I'll be right there you won't have to search
すぐに向かう 君は探さなくていい

Dollars I left, my Uber don't work
金が出ていく Uber が動かない


[Pre-Chorus 3: Kent Jones]
Don't feel special 'cause I let you know
特別に感じなくていい 教えてあげるから

I'm good everywhere, I go
どこでも俺は気分がいい


[Chorus: Fuse ODG, Sean Paul & Kent Jones]
Wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子

It feels like home (Fuse tell dem again)
まるで家のような気分 Fuse がまた言ってやる

It feels like home
まるで家のような気分

It feels like home (live it up till the end)
まるで家のような気分 終わるまで大いに楽しもう

It feels like home
まるで家のような気分

It feels like home (with me and my friends)
まるで家のような気分 俺と友人と一緒に

It feels like home
まるで家のような気分

It ain't where I live
そこに俺は住んでいない

But wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子

It feels like
まるで

Home (turn up)
家のような気分

Home
家のような気分

It feels like home
まるで家のような気分

It ain't where I live
そこに俺は住んでいない

But wherever the good vibe is
だけどどこでもいい調子

It feels like home
まるで家のような気分

live it up : 楽しむ
LAX : ロサンゼルス国際空港