【和訳】Galantis - Satisfied feat. Max


















 アメリカのシンガー Max をフィーチャーした「Satisfied」は「Mama Look At Me Now」と共にリリースされました。MV にはライドシェアサービスの Lyft がスポンサーになっています。


[Verse 1]
One hand on my shoulder
手が肩に置かれる

Get a little bit closer
少しだけ近づいて

Come on, make a move, yeah
来て 動いて

Skip through all the small talk
おしゃべりは飛ばして

I wanna see you with the lights off
電気を消して 君をみたいんだ

So let's go to your room now
だから君の部屋に行こう


[Pre-Chorus]
I know that I'm impatient
僕は待ち望んでいたんだ

My imagination's wandering and running wild
僕の想像はどんどん膨らんでいく

Can you hear that?
君には聞こえる?

My heart is racing, you keep up the pace
ドキドキしているよ  君はペースを緩めない

Then I might let you stay the night
そして君と一晩過ごすのかも


[Chorus]
I need somebody, body
誰かが必要なんだ

Their hands on my body, body
彼らの手が僕を触る

You could be that somebody, body
君は誰かになるのかも

Keep me satisfied
満足させて

Hear me breathing, breathing
僕の呼吸を聞いて

Don't want it, I need it, need it
求めないで 必要なんだ

We're getting heated
僕たちは熱くなっていく

Come on and keep me satisfied
来て 僕を満足させて


[Post-Chorus]
Keep me satisfied[×2]
満足させて


[Verse 2]
Started on the way home
家に帰る途中で始まった

Don't stop till I say so
僕が言うまで止まらないで

Just a little longer
もう少しだけ

You know when we get there
僕たちがたどり着くときを 君は知っている

No reason to be scared, nah
恐れる理由はない

Come on a little stronger
もう少しの辛抱だよ


[Pre-Chorus]
I know that I'm impatient
僕は待ち望んでいたんだ

My imagination's wandering and running wild
僕の想像はどんどん膨らんでいく

Can you hear that?
君には聞こえる?

My heart is racing, you keep up the pace
ドキドキしているよ  君はペースを緩めない

Then I might let you stay the night
そして君と一晩過ごすのかも


[Chorus 2]
I need somebody, body
誰かが必要なんだ

Their hands on my body, body
彼らの手が僕を触る

You could be that somebody, body
君は誰かになるのかも

Keep me satisfied
満足させて

Hear me breathing, breathing
僕の呼吸を聞いて

Don't want it, I need it, need it
求めないで 必要なんだ

We're getting heated
僕たちは熱くなっていく

Come on and keep me satisfied
来て 僕を満足させて

I need somebody, body
誰かが必要なんだ

Their hands on my body, body
彼らの手が僕を触る

You could be that somebody, body
君は誰かになるのかも

Keep me satisfied[×5]
満足させて



impatient : 我慢できない、待ち望む