【和訳】Tove Styrke – Sway













 Tove Styrke はスウェーデン出身のポップシンガーです。2009年に放映されたスウェーデンのアーティスト発掘番組 Idol の Season 6 に出演し、知名度を上げました。


[Verse 1]
I got a feeling that we got a chemistry
私たちは化学反応を起こした そんな気がするの

Gimme what’s on your mind
あなたの考えを聞かせて

Telling me everything,
私に全部教えて

But it ain’t happening
だけど何も起こらない

Wish I could reach your vibe
あなたの気持ちと同調できたらなあ

Making moments
一瞬を作っている

And I don’t think you’re looking for a new friend
あなたが新しい友人を探しているだなんて思っていない

Ready, been waiting here, can we get out of here?
準備して ここで待っている 私たちはここから出られるかな?

Wanna get you alone
あなたを一人占めしたいの

So if you’re into me, I got the energy
だからもしあなたが私の中に入れば 元気が湧いてくる

Why are you on your phone?
どうしてあなたは連絡を待っているの?

‘Cause the truth is
だって本当は

I’m not really looking for a new friend
あなたは新しい友達を探していないからね


[×2]
[Pre-Chorus]
I don’t see nothing wrong
間違っているとは思っていない

With you and me getting along
あなたと私が一緒に過ごすことは


so
だから


[Chorus]
Sway with me
一緒に揺れよう

Don’t speak
話さないで

Stay with me
一緒にいよう

No sleep
眠らないで

Baby, are you tied up?
動けないの?

I don’t wanna know now
今は知りたくないよ

Are we gonna stay up?
私たちは夜遅くまで起きているのかな?

Are we gonna get out this crowd?
私たちは人混みから出ていくのかな?

Sway with me
一緒に揺れよう


[Verse 2]
Both of us, kinda shy,
私たちは二人ともシャイ

But we ain’t got the time
だけど時間はない

Wanna get out these clothes
服を脱ぎたいよ

Honestly I don’t care,
正直に言うと 気にしていない

We can go anywhere
私たちはどこにだって行ける

Wanna see how this goes
どうなっているか見てみたいの

But the truth is
だけど本当は

All this acting cool is kinda useless
格好つけても 役に立たない

Morning is comin’ in,
朝がやって来る

tell me you’re feelin’ it
気分はどう 教えて

Don’t look around
周りを見ないで

Got other plans I can make
他のプランを作れる

If you’re gon’ waste it, gotta let me know
もし無駄にするなら 教えてよ

Don’t you waste it
無駄にしないで

Don’t be actin’ stupid ‘cause you’re wasted
あなたは酔っているんだから馬鹿なことしないで


[Chorus]
Sway with me
一緒に揺れよう

Don’t speak
話さないで

Stay with me
一緒にいよう

No sleep
眠らないで

Baby, are you tied up?
動けないの?

I don’t wanna know now
今は知りたくないよ

Are we gonna stay up?
私たちは夜遅くまで起きているのかな?

Are we gonna get out this crowd?
私たちは人混みから出ていくのかな?

Sway with me
一緒に揺れよう

Don’t speak[×2]
話さないで

Show me
見せて

You want me[×2]
あなたは私を望んでいる

Baby, are you tied up?
動けないの?

I don’t wanna know now
今は知りたくないよ

Are we gonna stay up?[×2]
私たちは夜遅くまで起きているのかな?

Are we gonna get out this crowd?
私たちは人混みから出ていくのかな?


[×4]
[Bridge]
I don’t see nothing wrong
間違っているとは思っていない

With you and me getting along
あなたと私が一緒に過ごすことは


So
だから


[Chorus]
Sway with me
一緒に揺れよう

Don’t speak[×2]
話さないで

Stay with me
一緒にいよう

No sleep[×2]
眠らないで

Baby, are you tied up?[×2]
動けないの?

I don’t wanna know now[×2]
今は知りたくないよ

Are we gonna stay up?[×2]
私たちは夜遅くまで起きているのかな?

Are we gonna get out this crowd?
私たちは人混みから出ていくのかな?

Sway with me
一緒に揺れよう

Don’t speak[×2]
話さないで

Show me
見せて

You want me[×2]
あなたは私を望んでいる

Baby, are you tied up?[×2]
動けないの?

I don’t wanna know now[×2]
今は知りたくないよ

Are we gonna stay up?[×2]
私たちは夜遅くまで起きているのかな?

Are we gonna get out this crowd?
私たちは人混みから出ていくのかな?


[Outro]
Baby, are you tied up?
動けないの?

Are we gonna stay up?
私たちは夜遅くまで起きているのかな?

Are we gonna get out this crowd?
私たちは人混みから出ていくのかな?

see nothing wrong : 間違っているとは思っていない