【和訳】XXXTENTACION - the remedy for a broken heart (why am I so in love)









 この曲で X は元カノの Geneva Ayala について歌っています。彼はまだ彼女を愛しているようです。







[Refrain]
Why am I so in love?[×3]
どうして俺はこんなにも恋をしているんだ?

I don't know why
分からないよ


[Verse]
Steady tryin' to maintain
彼女は維持しようとしている

Same things that'll blow a bitch mind frame
彼女の心を陶酔させるような 同じことを

My brain can't fathom what the hate say
俺の脳は ヘイター達の言うことが理解できないんだ

He say, she say, how 'bout me say?
彼は言う 彼女は言う「俺はどう?」「私はどう?」って

Get the Vis-a, headed to the islands A-S-A-P
ビザを手に入れて できるだけ早くアイランドに向かった

What's that on my shawty wrist? That's a AP
彼女の腕についているのは何だ? オーデマ・ピゲだ

I'm the type to save a bitch, C-A-P-E
俺はビッチを助ける キャプテンはビッチを助ける

Feelin' like ET, flyin' out of the Addy
ET のようなき分 アデロールを使って飛び立つ

Fuckin' on shawty,
彼女とヤる

She baddie, casual convo then at it
彼女は悪い女で くだらない会話をしていた

I mean I'm better than better,
俺は最高の気分だ

Maybe I'm lyin'
嘘ついているかもしれないけど

I'm sadder than most of y'all
俺はお前らの大多数よりは悲惨なんだ

With the money and the freedom, nigga
金と自由を持っている お前たちより

What is money really worth if it ain't love?
もし愛じゃないなら 金の価値はなんだ?

I'ma find a perfect balance, it's gon' take time
俺は完璧なバランスを見つける 時間はかかるけど

I heard shawty still in love through the grapevine
俺は聞いたんだ 彼女はまだ俺に恋しているって

Heard shawty still in love through the grapevine
聞いたんだ 彼女はまだ俺に恋しているって

Heard shawty in love through the grapevine
聞いたんだ 彼女は俺に恋しているって


[×4]
[Chorus]
Mix a little bit of weed with a little bit of cash
少しのハッパとお金を混ぜて

With a little bit of this, with a little bit of that
少しのこれと 少しのあれと

We gon' be alright[×4]俺たちは大丈夫になる


[×2]
[Refrain]
Why am I so in love?
どうして俺はこんなにも恋をしているんだ?

I don't know why
分からないよ


[Bridge]
She said I, oh, I, am fallin' for you, fallin' for you
彼女は言った 「私はあなたに恋している」 って

I, oh, I, am fallin' for you, fallin' for you[×3]
「私はあなたに恋している」 って


[×2]
[Refrain]
Why am I so in love?[×3]
どうして俺はこんなにも恋をしているんだ?

I don't know why
分からないよ


steady : 恋人
maintain : 維持する
fathom : 推測する
A-S-A-P = as soon as possible
AP : Audemars Piguet、スイスの高級時計ブランド
C-A-P-E = Captain Save A Hoe : 財政的に豊かではない女性を支援すること、ラッパー E-40 よって広まり、XXXも同名の曲をリリースしている
Addy = Adderall : アンフェタミン、強い覚醒作用のある薬
baddie = bad girl
convo = conversation
through the grapevine : うわさ