【和訳】6ix9ine, Nicki Minaj, Murda Beatz - FEFE











 CuBeatz と Murda Beatz によってプロデュースされた「FEFE」は 6ix9ine が得意としているアグレッシブなラップスタイルではなく、より静かでメロディックなものであり、彼の新たな可能性を示す曲となりそうです。


[Intro: 6ix9ine & Nicki Minaj]
It's fuckin' TR3YWAY!
TR3YWAY はマジでやべえ!

King of New York, lookin' for the Queen
ニューヨークのキングは クイーンを探している

Uh, you got the right one
あなたのお眼鏡にかなうのがここにいるわ

L-let these-l-let these b-b-bitches know, nigga
ビッチどもに知らせて

Queens, Brooklyn, brrr, ah!
ブルックリンのクイーン

Murda on the beat so it's not nice!
Murda のビートはイカレてる!


[Verse 1: 6ix9ine]
Pussy got that wet, wet, got that drip, drip
アソコが濡れてきたな 垂れてきやがる

Got that super soaker, I hit that, she a Fefe
びしょ濡れだな 俺は腰を打ちつける 彼女は fefe だ

Her name Keke, she eat my dick like it's free, free
彼女の名前は Keke 俺のアソコを遠慮なくむさぼる

I don't even know like "Why I did that?"
「どうしてそんなことをしたか?」って 俺にも分からない

I don't even know like "Why I hit that?"
「どうしてヤったのか?」って 俺にも分からない

All I know is that I just can't wife that
分かっていることは そいつが俺の女になることはないってことだ

Talk to her nice so she won't fight back
彼女といい感じの会話をするから 彼女も文句は言わないだろう

Turn around and hit it from the back, back, back
彼女を後ろに向かせて 後ろから腰を打ちつける

Bend her down then I make it clap, clap, clap
彼女をしゃがませて 俺は手を叩くんだ


[Chorus: 6ix9ine]
I don't really want no friends
友人なんかいらないよ

I don't really want no friends, no
俺は友人なんかいらないよ


[Verse 2: 6ix9ine]
Draco got that kick-back when I blow that, they all do track
ドラコをぶっ放すと反動が来る 奴らは走り回る

They don't shoot back, one shot, close range, red dot
奴らは撃ち返さない ワンショット  近距離 照準を定める

Head tight, yeah, I dig that, yeah, I live that
頭に結んで それを掘る そんな生活をしている

Call a Uber with my shooter, with a Ruger, we gon' do ya
Uber を呼んで 俺のシューターを呼んで 一緒に暴れまわる

Niggas say they killin' people, but I really fuckin' do it
奴らは殺すって言うけど 俺はマジでやるぜ


[Chorus: 6ix9ine]
I don't really want no friends
友人なんかいらないよ

I don't really want no friends, no
俺は友人なんかいらないよ


[Verse 3: Nicki Minaj]
He-he tryna 69 like Tekashi,
彼は Tekashi のように69をするの 

Call him papi, word to A$AP
彼のことはパピーって呼んでる A$AP の言葉

Keep me Rocky, I'm from New York, so I'm cocky
私はニューヨーク出身 だからお高くとまっているの

Say he fuckin' with my posse,
彼は私の仲間にちょっかいを出す 

Copped me Khloé like Kardashi'
クロエのように Chloé で追い回されたわ

Keep this pussy in Versace,
ヴェルサーチを身に着けている

Said I'm pretty like Tinashe
私はティナーシェのようにイケてるわ

Put-put it all up in his face, did I catch a case?
彼の顔に全部乗せる  捕まったのかしら?

Pussy game just caught a body, but I never leave a trace
セックスで相手を仕留める だけど私は痕跡を残さない

Face is pretty, ass for days, I get chips, I ask for Lay's
かわいい顔 でかい尻 チップを手に入れる セックスを求める

I just sit back and when he done,
彼が終えたあと 私は後ろに座って

I be like, "Yo, how'd it taste?"(Yo, how'd it taste?)
こう尋ねるの「どうだった?」って


[Chorus: 6ix9ine]
I don't really want no friends
友人なんかいらないよ

I don't really want no friends, no
俺は友人なんかいらないよ


[Verse 4: Nicki Minaj]
Ayo, Draco got that kick-back
Draco から反動がくる

When it kick-back, you can't get yo shit back
反動がきたら あなたは我慢できない

In fact this that bitch that
実際のところ 私は

"I hate small talk, I don't fuck with chit-chat"
「私は無駄話が嫌いなの  世間話にも興味がないわ」

AC just stopped workin'
エアコンは動かない
(ラッパーが腕に巻いている富の象徴のダイヤモンドはiceと呼ばれている、エアコンが動かない→温度が下がらない、温度が下がらないということはiceがない、つまり Niciki は最近うまくいっていないという意味がある)

So they hit me, told me bring my wrist back
彼らは私を攻撃してくる 私の腕を返して
(ここでいう腕とは、iceを巻いた腕や脚光を浴びた直後の彼女の作詞能力を指している)
 
Come through rockin' fashions
髪の長いスタイルを経て

That got all these bitches like "Yo, what's that?"
みんなこんな感じで戸惑うの 「あれはなんだ?」って

(Like "Yo, what's that?")
「あれはなんだ?」って感じで


[Chorus: 6ix9ine & Nicki Minaj]
I don't really want no friends
友人なんかいらないよ

I don't really want no friends, no
私は友人なんかいらないよ


[Bridge: 6ix9ine & Nicki Minaj]
Eenie meenie miney moe,
イーニーミーニーマイニーモー

I catch a ho right by her toe
ビッチのつま先つかんで捕まえる

If she ain't fuckin' me and Nicki,
もし彼女が俺とニッキーとやらないなら

Kick that ho right through the door (TR3YWAY)
ドアの向こうに蹴飛ばしてやろう

I don't really want no friends,
友人なんかいらないよ

My old ho just bought this Benz
俺の昔の彼女がこのベンツを買った

Nicki just hopped in this shit,
ニッキーはそれに乗った

Now I won't see that bitch again
俺は昔の彼女に会うことはないだろう

Eenie meenie miney moe (no),
イーニーミーニーマイニーモー

I catch a ho right by her toe (no)
ビッチのつま先つかんで捕まえる

If she ain't fuckin' me and Nicki,
もし彼女が俺とニッキーとやらないなら

Kick that ho right through the door (no, TR3YWAY)
ドアの向こうに蹴飛ばしてやろう


[Outro: Nicki Minaj & 6ix9ine]
Mmm, Young Money, Young Money bunny
んー ヤングマニー ヤングマニーベニー

Colorful hair, don't care
カラフルなヘアー 気にしないで

I don't really want no friends
私は友人なんかいらないよ

I don't really want no friends, no
私は友人なんかいらないよ

I don't really want no friends
私は友人なんかいらないよ

I don't really want no friends, no
私は友人なんかいらないよ

Scum Gang!
スカームギャング!


TR3YWAY : 6ix9ine のマネージャー
soaker : 液体に浸かる、ずぶ濡れ
fefe : 主に囚人が使用する、ペーパータオルなどでつくられた性的刺激を促す道具、6ix9ine は性行為の相手の女の子を自身の性的欲求を満たすためだけの道具として扱っている
Draco : ルーマニア人によって設計された Draco AK Pistol のこと
red dot : 照準器についている赤いサイト
Ruger : スタームルガー、銃器製造会社
69 : 同時に互いの性器を舐めあう性行為の体位
posse : 集団
Khloé, Kardashi' : アメリカのタレント Khloe Kardashian のこと、ここではパリに本拠地を置く高級ファッションハウス Chloé とのワードプレイをしている
Versace : イタリアのファッションブランド
ass for days : でかい尻
small talk = chit-chat : 世間話、雑談
AC = air conditioner : エアコン
Eenie meenie miney moe : 日本でいう「どれにしようかな天の神様の言う通り」