【和訳】Deepsky feat. Jes - Ghost









 Deepsky は1995年に結成されたアメリカのエレクトロバンドです。メンバーの Giaquinta が去り、2006年からは Blum のソロプロジェクトとなっています。


I was a ghost before you came,
あなたが来るまでは私は亡霊だった

I was a slave but then I changed,
私は奴隷だった だけどもう変わったの

And I will take the good and bad from many,
楽しいこともあれば苦しいこともある

When I am a slave to this again,
私がまた奴隷になったときは

So leave me alone,
だから放っておいて

Before the strain,
負担になる前に

Of listening to me,
私に耳を傾けて

Becomes more,
もっと重くなる

Than you can bear,
あなた耐えられる以上の負担になる

Or maybe this time we will be fine,
今回はうまくいくんじゃないかな

Or else tomorrow,
もしくは明日

Will be lost…
迷ってしまう


I feel you calling me when I’m alone,
一人のときはあなたの呼び声が聞える

I feel you calling me it’s keeping me up,
あなたの呼び声が 私を勇気づけてくれる

I wanna be with you now…
今はあなたと一緒にいたい


It keeping me
私を勇気づけてくれる

It’s keeping me up
勇気づけてくれる


There was a force I swear,
これが力だよ 誓うよ

I thought it would take me out,
それが私を連れて行ってくれるって思っていた

And there was a chance that we could go so far,
私たちがつかむことのできるチャンスは今までにもあった

As I look in your eyes,
あなたの目を見ると

I know that you say,
あなたの言うことがわかる

No war no war no more,
これ以上争いたくない

No more battles to fight in this life…
もうこれ以上戦いたくないよ


I feel you calling me when I’m alone,
一人のときはあなたの呼び声が聞える

I feel you calling me,
あなたの呼び声が

It’s keeping me up,
私を勇気づけてくれる

I wanna be with you now,
今はあなたと一緒にいたい

I feel you calling me when I’m alone,
一人のときはあなたの呼び声が聞える

Hot nights and moonlight it’s keeping me up,
熱い夜と月光が  私を勇気づけてくれる

I gotta be with you now…
私はあなたと一緒にいるべきなのよ


Tell me you’ll wait till then to find,
あなたは見つけるまで待っている

What races and grates before we explode,
私たちが爆発させる前に
 
And maybe this time we will be fine,
明日はうまくいくんじゃないかな

And our tomorrow,
私たちの明日

It won’t be lost within this lie…
嘘に迷うことはないよ


I swear…
誓うよ