【和訳】Don Diablo - Head Up ft. James Newman










 James Newman はイギリスのミュージシャンです。Calvin Harris や Rudimental といったEDMアーティストのプロデュースに参加しています。


[Verse]
Am so wrong
間違っているのかな

For staying up late
夜通し起きているために

Going out with my friends?
友人と出かけるのは

For drinking too much
沢山飲むために

And saying I won't, but then do it again
するつもりはなかったけど もう一度やるよ

When you take my hand
君が手を取ってくれたら

I realize I can be who I am
自分が誰なのか分かるよ

'Cause I'll be alright
大丈夫だから

As long as I'm leaving with you
君と一緒に出掛ける限り


[Pre-Chorus]
I came with the hard times
大変な時期を迎えた

But you brought the good times
だけど君が最高な時間にしてくれる

You make my life brighter, brighter
君が僕の人生を照らしてくれる

I found my way
自分の道を見つけた

You're only gonna love me
君だけが愛してくれる

You're never gonna judge me
君は僕を非難しない

Now I'm climbing higher, higher every day
今僕は 毎日高みへ登っていく


[Chorus]
I'm keeping my head up
僕は前を見続ける

I'm keeping my head up, head up (oh-oh)[×2]
僕は前を見続ける 頭を上げるよ

Yeah, I owe it to you
ああ 君からもらったんだ

For making me so good
気分を晴らすために

For keeping my head up
前を見るために

You're keeping my head up
君が僕を勇気づけてくれる


[Verse 2]
How many times
どのくらいだっけ

How many times have I said I was good?
僕がよかったって言ったのは何回だっけ?

That every night
毎晩

You light me up like my last cigarette
君は僕を明るくする 最後のタバコみたいに

With you by my side
君と一緒にいる

I don't really care what the neighbors might think
隣人が何を考えていても気にしない

'Cause I'll be alright
大丈夫だから

As long as I'm leaving with you
君と一緒に出掛ける限り


[Pre-Chorus]
I came with the hard times
大変な時期を迎えた

But you brought the good times
だけど君が最高な時間にしてくれる

You make my life brighter, brighter
君が僕の人生を照らしてくれる

I found my way
自分の道を見つけた

You're only gonna love me
君だけが愛してくれる

You're never gonna judge me
君は僕を非難しない

Now I'm climbing higher, higher every day
今僕は 毎日高みへ登っていく


[×2]
[Chorus]
I'm keeping my head up
僕は前を見続ける

I'm keeping my head up, head up (oh-oh)[×2]
僕は前を見続ける 頭を上げるよ

Yeah, I owe it to you
ああ 君からもらったんだ

For making me so good
気分を晴らすために

For keeping my head up
前を見るために

You're keeping my head up
君が僕を勇気づけてくれる