【和訳】familypet - wasted on you (ft. 93feetofsmoke & King Christian)










  この曲にフィーチャーされている 93FEETOFSMOKE は familypet をはじめ様々なサウンドクラウドラッパーとコラボしているのでよく目にしますが、King Christian は知りませんでした。2016年にアルバムを出していますがあまり精力的には活動していないようです。


[×2]
[Chorus: Familypet]
They say life is what you make it, but
奴らは言う 人生は自分で切り開くものだって でも

Here I am in my basement, oh
俺は自分の地下室にいる

Every night I'm fucking wasted, thinking
毎晩酔っぱらって 考えている

All my best years were wasted on you
一番良かったあの年に 君との関係をふいにしてしまった


[Verse 1: 93FEETOFSMOKE]
Hate knowing that I'm wasting all this fucking time
無駄な時間を過ごしているって分かっているから嫌なんだ

Hate being so damn broke all the time
何もかもをぶっ壊した奴が憎いよ

Like why am I so sick all the time?
どうして俺はいつもくよくよしているんだ?

Like why am I such a dick all the time?
どうして俺はいつもこんなに最低な奴なんだ?

Fuck this, waste this, wipe me on the cement
クソっ 無駄にしてしまった 俺のことは放っておいてくれ

Face it, fake it, whatever helps you make it
向き合って 偽るよ 君を助けるためならね

Patience, fading hope that I can wake this
耐えるんだ 目覚める希望が消えていく

Coma that I'm facing, living on a wait list
俺は昏睡状態になっている 補欠名簿に名前が載っている人生

What were your always trying to find news
君はいつもニュースを探していた

'Till we're hanging by your rope for substance
俺たちが君の資産に頼りっきりになるまで


[Verse 2: KING CHRISTIAN]
You were only focused on the basic shit
君は基本的なことしか見ていなかった

You were never one for long term relationships
君はずっと一緒にいるような特別な人じゃなかった

You were only ever looking for a place to fit
君はただ居場所を探していただけ

I gave you all of my time, you fucking wasted it
君に時間を捧げたけど 君はそれを無駄にした

Thinking of anything that I could say to you
君に何か伝えられないかって考えているよ

But if you made your mind up why would I wait for you?
だけどもし君が決心したら どうして俺に待つ理由はあるんだろうか?

And they say life is what you make of it
奴らは言う 人生は自分で切り開くものだって

You made a mess of my life and our relationship
君が俺の人生と 俺たちの関係を滅茶苦茶にした


[×4]
[Chorus: Familypet]
They say life is what you make it, but
奴らは言う 人生は自分で切り開くものだって でも

Here I am in my basement, oh
俺は自分の地下室にいる

Every night I'm fucking wasted, thinking
毎晩酔っぱらって 考えている

All my best years were wasted on you
一番良かったあの年に 君との関係をふいにしてしまった