【和訳】Flo Rida - Dirty Mind ft. Sam Martin











 「Dirty Mind」名前にもかかわらず曲自体はあまりいやらしくありません。Flo Rida は汚れた部分を主に想像力に任せます。それは彼のものではなく、あなたの汚い心です。


[Intro: Flo Rida & Sam Martin]
Oops, I got up inside of your dirty, dirty mind[×2]
おっと 俺が君のいやらしい心を刺激してしまったようだ

Don't ya love it?
君はそれを愛していないのかい?

Don't ya love it, yeah?
君はそれを愛していないのかい? 


[Verse 1: Flo Rida]
Gotta be starting something
何か始めないとな

Don't you feel it tonight that you wanna be free?
今夜自由になりたいって思わないか?

No you don't mind
気にするなよ

Cause what's mine is yours and yours is mine
だって俺のものは君のもの 君のものは俺のものだから

I don't mind we on this to keep
この関係を維持しようだなんて思っていない

Turn down for what? I'm not taking a breather
どうして盛り上がらないんだ? 俺は休まない

Can't help myself, I'm surrounded by divas
自分自身を助けられない 歌姫に囲まれている

I can just tell how you look at me, stare at me,
君がどうやって俺を見つめるのか言ってあげようか

Watching me watching you think like a freak
君は俺を見て  変わったやつだと思うんだろう

Hotel, Motel
ホテル モーテル

I don't kiss and tell
キスも言葉もいらない

Gene Simmons
ジーンシモンズ

She can't hide that tongue in mascara
彼女はマスカラを使っても舌は隠せない

You like it, I love it
君はそれが好きで 俺は大好きだ

That kinky, that yell
そいつは変態で 叫ぶんだ

I know I'm in trouble, but I clean up well
俺は困っているけど うまくやるさ


[Pre-Chorus: Flo Rida]
Road rage, gold cage
ロードレイジ 金の檻

Drink up, this gon' be a long day
飲め 長い日になりそうだ

I done got up in your mind
君の心に芽生えさせたんだ

Let me tell ya, let me tell ya now
俺に教えてくれないか


[×2]
[Chorus: Flo Rida & Sam Martin]
Oops, I got up inside of your dirty, dirty mind
おっと 俺が君のいやらしい心を刺激してしまったようだ

Don't ya love it?
君はそれを愛していないのかい?

Don't ya love it, yeah?
君はそれを愛していないのかい? 


[Verse 2: Flo Rida]
Mmm, my skin diamond loosey
肌はダイヤモンドで覆われている

T-tie me up, shine me up,
T字に縛って 俺を輝かせてくれる

Give me that bubblegum flavor
バブルガムのフレーバーをくれ

Caramel lolli-pop it for papi and drop it for papi,
キャラメルキャンディーはパピーのため

But papi won't save her
元カレは彼女を守らない

You're hot as a, hot as a
君はとてもホットだ

Hot as a sunburn in Africa
アフリカの日差しくらい

Me on Stephanie, you on Erica
俺はステファニーで君はエリカ

Two on two, baby, we need the camera
2対2 カメラが必要だ


[Pre-Chorus: Flo Rida]
Road rage, gold cage
ロードレイジ 金の檻

Drink up, this gon' be a long day
飲め 長い日になりそうだ

I done got up in your mind
君の心に芽生えさせたんだ

Let me tell ya, let me tell ya now
俺に教えてくれないか


[×6]
[Chorus: Flo Rida & Sam Martin]
Oops, I got up inside of your dirty, dirty mind
おっと 俺が君のいやらしい心を刺激してしまったようだ

Don't ya love it?
君はそれを愛していないのかい?

Don't ya love it, yeah?
君はそれを愛していないのかい?


turn down for what : どうして盛り上がらないのか
take a breather : 一休みする
Gene Simmons : ロックバンド KISS のボーカル
kinky : 変態
road rage : 運転手が追い越しや割込みに腹を立てて行う過激な報復行為