【和訳】Lil Gnar Feat. Lil Skies - Drop Top Benz










 最近のヒップホップでよく耳にする「Drop Top」とは車の屋根を開けてオープンカーにすることを言います。ダイヤモンドを表現する「Drip」と発音が似ていることから富を誇示する目的でよく併用されます。


[Intro: Lil Skies]
Drop top Benz[×3]
ベンツの屋根を開ける

We pulled up in a drop top Benz
俺たちはベンツの屋根を引っ張って開ける


[Chorus: Lil Skies]
Drop top Benz
ベンツの屋根を開ける

Pull up in a foreign,
外車を持ってくる

It's just me and all her friends
俺と彼女の友人たちのため

She wanna make a movie
彼女は映画を撮りたいらしい

So I grabbed the camera lens
だから俺はカメラのレンズを分捕る

All I spend is bands,
俺が稼ぐのは大金だけ

Models up in France
フランスでモデルアップする

Shake your money maker girl,
金を稼ぐ女が腰を振る

You know you gotta twerk it
トワークをしないといけないって分かっている

Throw a couple bands up,
数1000ドルが投げられる

Watch it hit the surface
皮膚がぶつかり合う

We gon' make the world shake,
俺たちが世界を揺らすのさ

Do it with a purpose
目的を持ってやる

Drop top Benz,
ベンツの屋根を開ける

Me and all her friends
俺と彼女の友達のために


[Verse: Lil Gnar]
Whip the Panamera,
パナメーラ

You niggas can't stand us
お前は我慢できない

Diamonds they be dripping,
奴らはダイヤモンドを付けている

My left wrist look like Atlantis
俺の左腕はまるでアトランティス

Made it out the bottom,
底辺から抜け出した

Put that on my momma
ママに話した

It's a rockstar party,
それはロックスターパーティー

Come and pop a pill bitch
来てクスリをキメる

Got some neck up in the foreign,
外車に乗って 首から上まで浸かっている

Had to hit the killswitch
キルスイッチを入れないとな

Lot of young niggas
若い奴ら

And you know we came to kill shit
俺たちが殺すようになったのを知っているだろ

Baby girl stop whining,
女の子を泣くのを止める

Put that molly on your tongue
MDMA をお前の舌の上に置く

Never touched a hundred bands,
10万ドルに触る奴はいない

How you judging up
どうやって判断するんだ

She just wanna eat and fuck
彼女は食べてヤりたいみたいだ

But I cannot be cuffed
だけど俺は捕まらない

Getting money everyday that be my mission
毎日金を稼ぐことが俺の使命

Run it up so catch me flexing in the picture
写真で俺は自慢をするのさ

In the picture
写真で

G Wagon with the red cut you can't get it inside
赤い Gワゴンにお前は乗れない

Drop top Benz got your bitch like oh my god
ベンツの屋根を開けて 乗せる

Off the gas and I'm seeing stars
エンジンを止めて 星を見ている

Bust down, that's a Audemars
オーデマ・ピゲをダメにする


[Chorus: Lil Skies]
Drop top Benz
ベンツの屋根を開ける

Pull up in a foreign,
外車を持ってくる

It's just me and all her friends
俺と彼女の友人たちのため

She wanna make a movie
彼女は映画を撮りたいらしい

So I grabbed the camera lens
だから俺はカメラのレンズを分捕る

All I spend is bands,
俺が稼ぐのは大金だけ

Models up in France
フランスでモデルアップする

Shake your money maker girl,
金を稼ぐ女が腰を振る

You know you gotta twerk it
トワークをしないといけないって分かっている

Throw a couple bands up,
数1000ドルが投げられる

Watch it hit the surface
皮膚がぶつかり合う

We gon' make the world shake,
俺たちが世界を揺らすのさ

Do it with a purpose
目的を持ってやる

Drop top Benz,
ベンツの屋根を開ける

Me and all her friends
俺と彼女の友達のために

Panamera : ポルシェパナメーラ
killswitch : エンジンを止めるための装置
whine : 泣く、泣き言をいう、
cuff : 手錠をかける