【和訳】Lil Peep – Avoid Ft. Wicca Phase Springs Eternal & Døves











 Lil Peep の曲にはクラブのライトがよく出てきます。クラブでLSDをやっている人は明りを凝視すること傾向があります。LSDをやると瞬きしなくても明りを見つめることができ、LSDの幻覚効果も相まってとても幻想的な風景が見えるそうです。


[Verse 1: WICCA PHASE SPRINGS ETERNAL & DØVES]
You'll only see us in the back
背中ごしにしか俺たちは見えない

GothBoiClique, all black
GothBoiClique はオールブラック
 
I knew love once, it's hard to forget
愛していたのは分かっていたけど 忘れるのは難しい

I thought of you and nights spent
夜はずっと君のことを考えていた

When I'm backed against the wall
俺が壁を背を向けていたとき

I thought of her and highly
彼女のこととハイになることを考えていた

'Cause she answered when I called
俺が連絡すると彼女は返してくれるから

I want her to wanna hurt me
彼女に傷つけてもらいたい

And I miss 2013 love songs
2013年のラブソングが恋しいよ

And I'm so lost, under club lights
クラブライトの下で 俺はハイになっている

In the all black, GothBoiClique
真っ暗の中 GothBoiClique


[Chorus: Lil Peep]
GothBoi, I'm the one you can't avoid
GothBoi 君は俺を避けられないよ

No choice, baby, I be makin' noise
選択肢はない 騒ぎまくる

GothBoi, I'm the one you can't avoid
GothBoi 君は俺を避けられないよ

No choice, no choice
選択肢はない

Lookin' for you in the back of the club
クラブの後ろのほうで君を探す

Lookin' for her in the back of the club, fucked up
クラブの後ろのほうで君を探す しくじった

Everybody know I numb it with the drugs[×2]
みんなは俺がドラッグで麻痺しているのを知っているんだろう


[Verse 2: WICCA PHASE SPRINGS ETERNAL & DØVES]
Fucked up in the back of the club
クラブの後ろでしくじった

Cast a sigil in the back of the club
クラブの後ろで呪うのさ

I got scars on me, no love
傷を負った 愛はない

Light a candle and I pray for Døves
キャンドルに明かりを灯して Døves のために祈るのさ

And you're fadin' away, like the pill under my tongue
君は消えていく 舌で転がした薬のように

We seriously never even touched, it sucks
俺たちは本当に触っていない  最悪だ

I'ma put your name in my skin, mix the ink in my blood
俺は君の名前を肌に彫る 血をインクに混ぜるんだ

It's so fucked
ぶっとんでるな

So tell me what is love
だから俺に愛を教えてくれ

If I ever had it, if I ever had it
もし俺が持っていたら

Did I really want it?
君は欲しいのか?

And why can't I remember?
どうして俺は覚えていないんだ?

I cannot remember
思い出せないよ

I took the black two-seater when you pushed me away
お前に追い払われたとき 黒いツー・シーターに乗っていた

Into the dark, I only want what's best for you, baby
暗闇の中で 君のために最高のものを欲しがっていた

I reach out to you, but slowly
君の手を取ろうとても ゆっくりになっていく

If there's passion there, then show me
そこに情熱があるなら 見せてくれ

Fast, hard
速く 一生懸命に

It's a slow drug
それは退屈なドラッグ

And I swear that
誓うよ

But it's true love
でもこれは本当の愛なんだ

These are true lines
 ここには真実だけがある


[Verse 3: DØVES]
Saw you in the back of the club again
またクラブの後ろにいる君を見たよ

And we just started textin' again
俺たちはまた連絡を取り始めた

And now you sendin' pictures to my phone,
君は俺のケータイに写真を送っている

Like I just can't resist
俺が抵抗できないように

I'm tryin' not to let you feel missed (tryin' so hard)
君に寂しい思いをさせるつもりはない

And now we're in the bar, like 6 PM
俺たちは午後6時にバーにいる

And now we took a bottle to your bed
君のベッドにボトルを持っていく

Listenin' to Slowdive, eyes like so-so red
Slowdive を聴いている 目を真っ赤にして

And I can't stop starin' at the back of your neck
君のうなじを見るのを止められない

And you think you can make me love again
君は俺とヨリを戻せると思っている

I swear that I will never feel a thing
誓うよ 俺にはそう思えない

Hollow shell, quiet hell, but you're so into me
空虚な殻 静かな地獄 だけど君は俺のことを気遣ってくれる

Screamin', "Why don't you love me back?!"
叫んだよ  「どうしてまた俺を愛するんだ!?」って

'Cause it's GothBoiClique, 'til my lungs collapse
きっとそれは GothBoiClique 俺の肺が壊れるまで


[Chorus: Lil Peep]
GothBoi, I'm the one you can't avoid
GothBoi 君は俺を避けられないよ

No choice, baby, I be makin' noise
選択肢はない 騒ぎまくる

GothBoi, I'm the one you can't avoid
GothBoi 君は俺を避けられないよ

No choice, no choice
選択肢はない

Lookin' for you in the back of the club
クラブの後ろのほうで君を探す

Lookin' for her in the back of the club, fucked up
クラブの後ろのほうで君を探す しくじった

Everybody know I numb it with the drugs[×2]
みんなは俺がドラッグで麻痺しているのを知っているんだろう


cast : 呪う
sigil : 魔術で使用される印
two-seater : 二人乗りの車
Slowdive : イングランドのシューゲイザーバンド