【和訳】Lil Peep & Lil Tracy – I Crash, U Crash













 この曲のアウトロにサンプリングされているのは、ハードコアバンド Pierce The Veil の「Today I Saw The Whole World」のアコースティックバージョンです。


[Hook: Lil Peep]
I let the time pass too fast
時間が早く過ぎるよう願っていた

I crash, you crash
俺たちは衝突した

You were the one,
君は特別だった

That's what I told myself
それは俺が自分自身に言ったことだった

I don't even know myself
自分のことさえ分からないよ

Got my back up against the wall
壁に背を向けている

I let the time pass too fast
時間が早く過ぎるよう願っていた

I crash, you crash
俺たちは衝突した

You were the one,
君は特別だったって

I told myself
自分に言い聞かせた

I don't even know myself
自分のことさえ分からないし

Or control my self at all
我慢もしていない


[Post-Hook: Lil Peep]
I can't tell what I want,
俺の望むことなんか分からないし

I can't tell what you want
君の望むことも分からない

She can't tell what I'm on
彼女も俺が何をしているか分からないだろう

What do you want?
君は何を望んでいるんだ?

Let me sing you a song
俺に歌を歌わせてくれないか


[Verse: Lil Tracy]
I wanna hold you so close like a switchblade
スイッチブレードのように君を抱きしめたい

I really mean that,
俺は本当にそう思っていたのに

I know you don't believe it
君は信じてくれなかったね

I'm shinin' so hard,
俺はとても輝いている

I know that you can see that
君にも見えるだろう

I'd give it up though,
でも俺は諦めてしまうよ

I swear I'd give it up though (GOTHBOICLIQUE)
諦めるって誓うよ 


[×2]
We're movin' so fast, I don't care, I wanna crash
俺たちは速く動いている 気にしない 壊したいんだ

Let our love burn, let our love burn
俺たちの愛を燃やそうか


[Hook: Lil Peep]
I let the time pass too fast
時間が早く過ぎるよう願っていた

I crash, you crash
俺たちは衝突した

You were the one,
君は特別だった

That's what I told myself
それは俺が自分自身に言ったことだった

I don't even know myself
自分のことさえ分からないよ

Got my back up against the wall
壁に背を向けている

I let the time pass too fast
時間が早く過ぎるよう願っていた

I crash, you crash
俺たちは衝突した

You were the one,
君は特別だったって

I told myself
自分に言い聞かせた

I don't even know myself
自分のことさえ分からないし

Or control my self at all
我慢もしていない


[Outro: Vic Fuentes]
Baby pour over,
浴びせてくれ

Tell me, are we concrete?
教えてくれ 俺たちの関係は本物なのか?

What would you do without my perfect company
完璧じゃないなら 

To your undressed body?
君の裸で何をするんだ?

And I can hear you...
聞えるよ


switchblade : 飛び出しナイフ