【和訳】Lil Skies – Name in the Sand











 「Name in the Sand」は Lil Skies の前回のアルバムから5ヶ月のスパンを経てリリースされたシングルです。狙ってリリースされたかどうかの真偽は不明ですが、この曲がリリースされた1日前の2018年6月18日に XXXTENTACION が強盗に撃たれて亡くなっています。


[Intro]
Love, need your love
君の愛が必要なんだ

Menoh
メノー

Need your love
君の愛が必要なんだ


[Chorus]
Need your love, it's my drug
君の愛が欲しい それはドラッグ

When I'm down, lift me up
落ち込んだ時に 助けてくれる

That's eno-ough[×4]
それで十分だ

When it rains, grab my hand
雨が降ったら 俺の手をつかんで

Spell your name in the sand
砂の上に君の名前を書くんだ

It's no ru-ush[×4]
感情を発露しているわけじゃないよ


[Verse 1]
If I die, would you cry?
もし俺が死んだら 君は泣いてくれるかい?

Shed black tears from your eyes
瞳から黒い涙を流してよ

That make up[×4]
それが化粧になる

This for life, no more games
これは生活のため 遊びはもうごめんだよ

Feel the vibe through your pain
雰囲気を通して君の痛みが伝わってくる

You're so clutch[×2]
君はとてもピンチ

Fuck me up[×2]
頭がおかしくなりそうだ

Me and you, Bonnie Clyde
俺たちはボニーとクライドなんだ

We gon' ride to survive
生き残るために進んでいく

No breaku-ups[×4]
別れないよ


[Chorus]
Need your love, it's my drug
君の愛が欲しい それはドラッグ

When I'm down, lift me up
落ち込んだ時に 助けてくれる

That's eno-ough[×4]
それで十分だ

When it rains, grab my hand
雨が降ったら 俺の手をつかんで

Spell your name in the sand
砂の上に君の名前を書くんだ

It's no ru-ush[×3]
感情を発露しているわけじゃないよ


[Verse 2]
You take my heart and say you love me,
君は俺の心を奪って 愛しているって言った

Are you the one I should really trust?
君は特別だって信じるべきなのかな?

Said I would stop, but I go right back to this double cup
止まるって言ったけど  2カップも飲んでしまったよ

Wood after wood, I take a puff, can barely feel my lungs
Backwood を吸いまくる 呼吸するのが大変だ

You gotta move on from the past and show yourself you're strong
君は過去から抜け出して 君自信の強さを証明しないといけない

I ain't tryna preach too much, I'm tryna let you know (tryna let you know)
説教するつもりはないけど 教えたいんだ

I would give the world to you if you would let us grow (you would let us grow)
もし俺を成長させてくれるなら 世界を捧げよう

Good vibes, good times everywhere we go (everywhere we go)
俺たちは一緒ならいつでもどこでもいい気分だ

Turn the music up, she hear me on the radio (on the radio)
音量を上げろ 彼女が俺のラジオを聞いている

Backrolls on the east side, yeah
東海岸でタバコを巻く

With my baby getting so high, everything is alright
俺はハイなんだ いつでもそう

We be stuntin' so fly
俺たちは見せつけるために高く飛ぶのさ

Know that we gon' catch a eye when we walk by,
俺たちが歩いていると人目を惹くんだ

But they know she all mine
だけど奴らは知っている 彼女が俺のモノだって

Nigga, yeah, she's all mine
ああ 彼女は俺のモノだ


[Chorus]
Need your love, it's my drug
君の愛が欲しい それはドラッグ

When I'm down, lift me up
落ち込んだ時に 助けてくれる

That's eno-ough[×4]
それで十分だ

When it rains, grab my hand
雨が降ったら 俺の手をつかんで

Spell your name in the sand
砂の上に君の名前を書くんだ

It's no ru-ush[×4]
感情を発露しているわけじゃないよ



Menoh : この曲にプロデューサーである Menoh Beats
clutch : 危機
take a puff : 一服する