【和訳】Majik - Real










 アコースティックなサウンドにエレクトロ要素を合わせたチルなサウンドです。似たようなアーティストに Tundran や Cape Cub がいます。


[Verse 1]
I'm thinking it over
考えすぎている

As I breathe slow motion
ゆっくりと呼吸するたびに

We've been upside down again
僕たちはまた滅茶苦茶になっている

So can we turn this round
だから回転できるかな

Or should we let this go
もしくはすべきなのかな

I'm running on instinct for you
僕は君のために本能のままに走っている


[Pre-Chorus]
So if I wanna run and hide
だからもし僕が逃げて隠れようとしたら

Would you be there for me?
君は僕のためにそこにいるかな?

If I'm gonna let this slide
もし僕が見逃すなら

Can we find something new
僕たちは新しいものを見つけられるかな

That we'll never forget[×2]
忘れられないようなものを


[Chorus] (2x)
If this is real
もしこれが現実なら

Why don't we feel a little bit more
もう少しだけ感じてみない?

It's all that I'm asking
僕が求めているのはそれだけ

It's all that I'm asking for
僕が求めているのはそれだけ


[Verse 2]
I've been holding on
掴んでいた

To the shapes within my mind
僕の心の形を

I'm turning circles
僕は回転している円

Until you take me away
君が連れ去ってくれるまで

Take me away from here
ここから連れ去ってくれるまで

Won't you take me away
僕を連れ去ってくれないかな

Take me away from here
ここから連れ去ってくれないかな


[Pre-Chorus]
So if I wanna run and hide
だからもし僕が逃げて隠れようとしたら

Would you be there for me?
君は僕のためにそこにいるかな?

If I'm gonna let this slide
もし僕が見逃すなら

Can we find something new
僕たちは新しいものを見つけられるかな

That we'll never forget[×2]
忘れられないようなものを


[Chorus] (2x)
If this is real
もしこれが現実なら

Why don't we feel a little bit more
もう少しだけ感じてみない?

It's all that I'm asking
僕が求めているのはそれだけ

It's all that I'm asking for
僕が求めているのはそれだけ


[Bridge]
It's all I need from you[×2]
それは僕が君に必要としていること

It's all I need
それが僕の必要としていること


[Chorus] (3x)
If this is real
もしこれが現実なら

Why don't we feel a little bit more
もう少しだけ感じてみない?

It's all that I'm asking
僕が求めているのはそれだけ

It's all that I'm asking for
僕が求めているのはそれだけ