【和訳】Martin Garrix feat. Bonn - High On Life










 この曲のボーカルを担当している Bonn は Kristoffer Fogelmark という名前でも知られており、 One Direction をはじめとした数々のアーティストの曲を制作しています。


[Verse 1]
Killed the demons of my mind
自分の心に潜む悪魔を殺している

Ever since you came around
君が現れてからずっと

We're a river, running wild
僕たちは自由気ままに流れていく川

How could I have been so blind?
どうして僕が盲目になると言うんだい?


[Pre-Chorus]
I just live a fast life
ただ好き勝手に生きている

Forget about the past time
過去のことなんか忘れて

I numb out to escape my feels
自分の感覚から逃れるために

And friendships only pass by
友情は通り過ぎていくだけ

Show up, gone, like strobe lights
ストロボライトのように 現れては消えていく

But with you, I feel something real
だけど君と一緒にいると 感じるんだ


[Chorus]
And I'd walk a million miles,
僕は長い道のりを歩く

Just to see your smile
君の笑顔を見るために

Till the day I die
死ぬまでに

Oh, I need you by my side,
僕のそばにいてほしい

We get high on life
最高な人生にするんだ

Till the day we die
僕たちが死ぬまでに

High on life till the day we die[×3]
僕たちが死ぬまでに 最高な人生にするんだ

And I'd walk a million miles,
僕は長い道のりを歩く

Just to see your smile
君の笑顔を見るために

Till the day I die
死ぬまでに


[Post-Chorus]
High on life till the day we die
僕たちが死ぬまでに 最高な人生にするんだ


[Verse 2]
Through my fingers, out of sight
指の隙間から見えないところ

How could I have let you go?
どうして僕が手放すと言うんだい?

Cutting corners, turning stones
手を抜きながら 石をひっくり返す

But I can only see your ghost
だけど君の亡霊しか見えないよ


[Pre-Chorus]
I just live a fast life
ただ好き勝手に生きている

Forget about the past time
過去のことなんか忘れて

I numb out to escape my feels
自分の感覚から逃れるために

And friendships only pass by
友情は通り過ぎていくだけ

Show up, gone, like strobe lights
ストロボライトのように 現れては消えていく

But with you, I feel something real
だけど君と一緒にいると 感じるんだ


[Chorus]
And I'd walk a million miles,
僕は長い道のりを歩く

Just to see your smile
君の笑顔を見るために

Till the day I die
死ぬまでに

Oh, I need you by my side,
僕のそばにいてほしい

We get high on life
最高な人生にするんだ

Till the day we die
僕たちが死ぬまでに


[Post Chorus]
High on life till the day we die
僕たちが死ぬまでに 最高な人生にするんだ

Oh, I need you by my side,
僕のそばにいてほしい

We get high on life
最高な人生にするんだ

Till the day we die
僕たちが死ぬまでに

High on life till the day we die
僕たちが死ぬまでに 最高な人生にするんだ


[Outro]
And I'd walk a million miles,
僕は長い道のりを歩く

Just to see your smile
君の笑顔を見るために

Till the day I die
死ぬまでに

Oh, I need you by my side,
僕のそばにいてほしい

We get high on life
最高な人生にするんだ

Till the day we die
僕たちが死ぬまでに