【和訳】My Buddy Mike feat. Jessie Villa - Mad Love










 My Buddy Mike はロサンゼルスを拠点に活動しているプロデューサーです。カタカナの「ツ」を顔に見立てたマークが特徴的です。


You & me
あなたと私で

We talk
話すの

Different than anybody
誰とも違う

And I wanna stay
一緒にいたいの

With you when the lights fade
光が消えるときはあなたと

We're holding onto something
私たちは何かにしがみつく

Bigger than me
自分より大きいものに

Its bigger than us
私たちより大きいものに

I beleive it
信じている

Even when I'm alone
たとえ一人でも

This feeling on echo
共鳴が聞えるから


[×2]
Where we're driving, with the windows down
窓は閉めたまま ドライブしに行く

Heartbeat on repeat, getting louder now
鼓動が重なって 大きくなっていく

When you're with me
あなたと一緒なら

Nothing can touch our rush
私たちに触れられるものは何もないわ

This is our drug
これが私たちのドラッグ

This is mad love
これが私たちの狂った愛


This is our drug
これが私たちのドラッグ

This is mad love
これが私たちの狂った愛


We, can take our time
私たちは自分たちの時間を過ごす

Dancing through another neon night
違うネオンの夜に 踊りあかす

'Cause I wanna stay
一緒にいたいから

With you when the lights fade
光が消えるときはあなたと

We're holding onto something
私たちは何かにしがみつく

Bigger than me
自分より大きいものに

Its bigger than us
私たちより大きいものに

I beleive it
信じている

Even when I'm alone
たとえ一人でも

I won't let this go
放っておかないよ


[×2]
Where we're driving, with the windows down
窓は閉めたまま ドライブしに行く

Heartbeat on repeat, getting louder now
鼓動が重なって 大きくなっていく

When you're with me
あなたと一緒なら

Nothing can touch our rush
私たちに触れられるものは何もないわ

This is our drug
これが私たちのドラッグ

This is mad love
これが私たちの狂った愛


[×2] 
This is our drug
これが私たちのドラッグ

This is mad love
これが私たちの狂った愛


Mad love[×2]
狂った愛