【和訳】Sam Feldt ft. Joshua Radin - High And Low










 「High And Low」でボーカルを担当している Joshua Radin はアメリカのフォークシンガーです。2008年にリリースした「Simple Times」で一躍有名になりました。


[Verse 1]
When the old soles have shoes are worn through
古い靴の底がすり減っているときは

And it's too far to find a way home
家に帰るには少し遠すぎる

You're feeling older than you used to
君は以前よりも年老いていると感じている

Can't stop thinking you'll be left alone
独りぼっちになるなんて思わないで


[Pre-Chorus]
Don't you worry now
今は心配しないで

Don't let life get you down
人生に悲観的にならないで

Just remember you're mine
ただ僕のことを思い出して


[Chorus]
When I see you in the high and low
色んなところで君を見ると

In the high and low, I have found you
どこにいても 僕は君を見つけるよ

And I see you anywhere you go
君はどこかに行くみたいだ

Anywhere you go, I've followed you anywhere
君がどこにいっても 追いかけるよ


[Verse 2]
The sun is so cold, as you reach for
君が触れた時に 太陽が冷たくても

My oldest T-shirt to keep you warm
僕の古着が君を温めるよ

We'll never grow old, we'll never want more
僕たちは歳を取らない もうこれ以上は望まないよ

This love will weather in the storm
この愛が台風の目になるよ


[Pre-Chorus]
Don't you worry now
今は心配しないで

Don't let life get you down
人生に悲観的にならないで

Just remember you're mine
ただ僕のことを思い出して


[×2]
[Chorus]
When I see you in the high and low
色んなところで君を見ると

In the high and low, I have found you
どこにいても 僕は君を見つけるよ

And I see you anywhere you go
君はどこかに行くみたいだ

Anywhere you go, I've followed you anywhere
君がどこにいっても 追いかけるよ