【和訳】Sigala & The Vamps – We Don't Care










 「We Don't Care」Sigala の最新アルバム「Brighter Days」のリリースが発表されてから2曲目のシングルになります。


[Verse:]
Too late
遅すぎた

Give her the sign
彼女にサインを出す

I caught you eye,
君の目を奪った

We can't rewind
後戻りはできない

It's too late,
もう遅いよ

You hit the switch
君がスイッチを入れたんだ

She can't resist,
彼女は耐えられない

We play a game all night
一晩中遊ぶんだ


[Pre-Chorus:]
Try to keep my composure
平静を保とうする

Would be easy if I was sober
これが素面なら簡単なのに

But you keep getting closer
でも君は近づいてきて

And I'm feeling alright
もう十分だよ


[Chorus:]
Ohh well, I'm kinda drunk
ああ 僕は酔っているみたいだ

But it's kinda fun,
だけど楽しいんだ

Even if we know it's wrong
たとえこれが間違いだったとしても

But we don't, we don't care
気にしないよ

We don't care, we don't, we don't care
僕たちは気にしないよ

Oh only for the night
一晩だけ

Only for the ride,
ドライブだけでも

Even if it don't feel right
それが正しくなくても

But we don't, we don't care
気にしないよ

We don't care, we don't, we don't care
僕たちは気にしないよ


[Verse:]
Ok, another weekend
分かった 次の週末には

We're back to friends,
僕たちは友人の関係に戻る

It only ends in one way
一つの終わり方さ

You make a move,
君は行動を起こす

I don't refuse
僕は拒まない

We play a game all night
一晩中遊ぶんだ


[Pre-Chorus:]
Try to keep my composure
平静を保とうする

Would be easy if I was sober
これが素面なら簡単なのに

But you keep getting closer
でも君は近づいてきて

And I'm feeling alright
もう十分だよ


[Chorus:]
Ohh well, I'm kinda drunk
ああ 僕は酔っているみたいだ

But it's kinda fun,
だけど楽しいんだ

Even if we know it's wrong
たとえこれが間違いだったとしても

But we don't, we don't care
気にしないよ

We don't care, we don't, we don't care
僕たちは気にしないよ

Oh only for the night
一晩だけ

Only for the ride,
ドライブだけでも

Even if it don't feel right
それが正しくなくても

But we don't, we don't care
気にしないよ

We don't care, we don't, we don't care
僕たちは気にしないよ


[Bridge:]
Maybe you think I'm selfish,
きっと僕のことをわがままだと思っているんでしょ

Coz I can't let you go
僕が君を手放さないから

But baby I just can't help it, No, no, and no
だけど僕には何もできないよ

Baby we've both been selfish,
僕たちは二人ともわがままなんだ

Coz we can't be alone
一人になれないから

Baby we just can't help it, help it
僕たちはどうすることもできないよ


[Chorus:]
Ohh well, I'm kinda drunk
ああ 僕は酔っているみたいだ

But it's kinda fun,
だけど楽しいんだ

Even if we know it's wrong
たとえこれが間違いだったとしても

But we don't, we don't care
気にしないよ

We don't care, we don't, we don't care
僕たちは気にしないよ

Oh only for the night
一晩だけ

Only for the ride,
ドライブだけでも

Even if it don't feel right
それが正しくなくても

But we don't, we don't care
気にしないよ

We don't care, we don't, we don't care
僕たちは気にしないよ