【和訳】Trippie Redd – Taking a Walk










 「Taking a Walk」のトラックは明るく心地よい雰囲気を醸し出していますが、歌詞は対象的です。Trippie Redd はスーサイドアをサイドドアのことだけでなく、自殺をほのめかすような比喩にも使っています。


[Intro]
Scott Storch
スコットストーチ


[Chorus]
Ooh, so they think I wanna die, yeah
奴らは俺が死にたがっていると思っている

'Cause my doors are suicide, yeah
だって俺の車はスーサイドドアだから

Bet my coffin would be nice, yeah
俺の棺桶はイケてると思うぜ

Stud that bitch up with some ice, yeah
ダイヤモンドで装飾してある

These people don't want me alive, no
俺に死んでもらいたいと思っている奴がいる

They wanna play games with my life, oh
奴らは俺の人生で遊びたいらしい

The coupe doors are suicide[×2]
ドアは二つともスーサイド


[Verse]
Said I hope you got my note bitch
君への手紙が届いているといいな

Ayy, I left it on the suicide door bitch
俺はスーサイドドアに置いていった

Yeah, and you left it on the floor bitch
君はそれを床に置いていった

Ayy, rule number 1 never trust no bitch
鉄則なんてものは信用しない

Get this green then smoke this green, gotta stay potent
ハッパを手に入れたらすぐに吸う キメたままじゃないとダメなんだ

Pussy nigga talking shit but he ain't know shit
女々しい奴らは話しているけど 何も知らない

Chicken noodle ass nigga, man, you boneless
チキンヌードル野郎 お前は骨のない奴だ

Yeah, I keep my ratchet, boy, you pole-less
ラチェットはそのまま お前の柱を外す

Throwing bands tonight
今夜は大金を放り投げるのさ


[Chorus]
Ooh, so they think I wanna die, yeah
奴らは俺が死にたがっていると思っている

'Cause my doors are suicide, yeah
だって俺の車はスーサイドドアだから

Bet my coffin would be nice, yeah
俺の棺桶はイケてると思うぜ

Stud that bitch up with some ice, yeah
ダイヤモンドで装飾してある

These people don't want me alive, no
俺に死んでもらいたいと思っている奴がいる

They wanna play games with my life, oh
奴らは俺の人生で遊びたいらしい

The coupe doors are suicide[×2]
ドアは二つともスーサイド


Scott Storch : この曲にプロデューサー
Suicide doors : 自動車のサイドドアの種類の一つ、普通のドアは後ろから開くがこれは前から開く
rule number 1 : 最も重要な規則
potent : 薬の効能がある