【和訳】Virtual Riot - In My Head (ft. PRXZM)









 この曲でフィーチャーされている PRXZM(プリズム)はアメリカのインディアナ州ブルーミントンを拠点に活動しているエレクトロポップの男女デュオです。


[Verse 1]
All I can hear is your voice in my head
頭の中で聞こえるのは あなたの声だけ

Telling me I should've just stayed in bed
言われたときは 私はベッドにいるはずだった

But the lights are off and no one's home
だけど光が消えて 家には誰もいない

I'm walking down an empty road
何もない道を歩いている

Looking for a sign that I'm still here
私はまだここにいるという証を探している

Turn my face into the wind
私の顔が風になる

Start to lose my place again
また自分の場所を失い始める

Has this all just been a dream?
これは全部夢だったのかな?


[Verse 2]
Give me a sign that I'm not losing my mind
私はまだ狂っていないっている証を頂戴

Pinch me, pull me out into the light
私をつまんで 光の中から引きずり出して

Losing track of time and space
どのくらいたったのか忘れてしまった

Running against my own race
自分のレースに逆走している

Feeling like the walls are caving in
壁が崩壊していくのを感じるよ

Trying to come up for air
一息入れようと思う

This is more than I can bear
これは耐えられないよ

Think it's time to go back to bed
ベッドに戻る時間だね


[Hook]
Ohhh, in my head[×8]
頭の中で



come up for air : 一息入れる