【和訳】Dua Lipa - Want To













 「Want To」は元々2017年にリリースしたセルフタイトルアルバム「Dua Lipa」に収録される予定でしたが、2018年に Jaguar とパートナーシップを結ぶまでお預けとなりました。この曲は Jaguar 初の完全電気自動車 I-PACE のプロモーションに使用されました。


[Verse 1]
I'm young for tonight, it's all under my control
今夜の私は若いの 大丈夫よ

I won't hesitate, it's my turn to make that call
躊躇わないわ 私の番がやってくる

I just want a touch, I ain't here for love no more
ただ触れたいだけなの  愛のためにこれ以上ここにいるつもりはない

Okay, yeah
分かったわ ええ


[Chorus]
I won't stop, nah, no
私は止まらない

Guess what?
なんでだと思う?

Eh la, eh la, it's my body
私の身体だから

Ride a golden light
黄金の光に乗る

Eh la, eh la, it's my body
私の身体で

I'll dance if I want to
もし望むなら 踊るわ


[Post-Chorus]
Eh la, eh la, it's my body[×2]
私の身体で


[Verse 2]
Some people do, but some they just like to talk, okay
動く人もいれば ただ話すのが好きな人もいる

Some shoot the breeze, but some like to leave a mark, okay
他愛もない話をする人もいれば 痕跡を残すのが好きな人もいる

Some need the light, and some people like the dark, okay, yeah
明りを求めている人もいれば 暗闇が好きな人もいる


[Chorus]
I won't stop, nah, no
私は止まらない

Guess what?
なんでだと思う?

Eh la, eh la, it's my body
私の身体だから

Ride a golden light
黄金の光に乗る

Eh la, eh la, it's my body
私の身体で

I'll dance if I want to
もし望むなら 踊るわ


[Post-Chorus]
Eh la, eh la, it's my body[×2]
私の身体で


[Bridge]
Gimme release, keep the drugs
私を自由にして ドラッグを使い続けて

Gimme relief, keep the love
安心させて 愛し続けて

Just gimme a piece of that, one piece of that
少しだけちょうだい 少しだけ

Give it to me, don't judge
私を責めて 責めないで

Just give it to me, no heart
私を責めて 本気にしないで

No second degree tonight, run free tonight
今夜は2度もない 自由に走る

I'll dance if I want to
望むなら 踊るわ


[Outro]
Eh la, eh la, it's my body[×2]
私の身体で

Body, my body, my body
私の身体

Eh la, eh la, it's my body
私の身体で

Gonna dance if I want to, want to[×2]
望むなら 踊るわ

Eh la, eh la, it's my body
私の身体で


shoot the breeze : 雑談する