【和訳】Gryffin - Just For A Moment ft. Iselin Solheim









 この曲でボーカルを担当している Iselin Solheim は、 Alan Walker の「Faded」や「Sing Me To Sleep」でおなじみのスウェーデンのシンガーです。


[Verse 1]
I'll tell you something you need to know
あなたに知ってほしいことを伝えるわ

Nothing I can say phone to phone
電話越しじゃ伝わらない

I'll tell you something but you have to sit close
あなたに言いたいことがあるから 近くに座ってちょうだい

You're the one that I miss the most
私はあなたが一番恋しいの


[Pre-Chorus]
I've heard that you're happy
あなたが幸せだと聞いていた

And maybe it's selfish of me
私はわがままなのかもしれない

To want you back this time
今あなたに戻ってきてほしいと思うのは

I know we decided it's better if we both were free
私たちは別れたほうが良いと思っていたけど

But it kills me now
今は辛いわ


[Chorus]
We said our last goodbye
私たちはお別れをした

Won't you stay the night
一晩一緒に過ごしてくれないかしら

Even just for a moment?
ほんの少しでいいから

Perfect lie, pretend we're fine
完璧な嘘 大丈夫なフリをしている

Even just for a moment
ほんの少しだけ

Though we're over, we're so not over
私たちの関係は終わったけど 諦められないわ

Pull me closer, I need closure
近くに抱き寄せて  終わらせたいの

This is our last goodbye
これが本当のお別れ

Stay the night, even just for a moment
一晩一緒に過ごして 少しだけでいいから

Even just for a moment
ほんの少しだけいいから


[Verse 2]
When you're not hurting
あなたが傷つけていなくても

It's hurting me (hurting me)
私は傷付いている

I'm blinded by the past
過去に目が眩んで

I'm lost at sea (mm)
海を漂っている


[Pre-Chorus]
I've heard that you're happy
あなたが幸せだと聞いていた

And maybe it's selfish of me
私はわがままなのかもしれない

To want you back this time
今あなたに戻ってきてほしいと思うのは

I know we decided it's better if we both were free
私たちは別れたほうが良いと思っていたけど

But it kills me now
今は辛いわ


[×2]
[Chorus]
We said our last goodbye
私たちはお別れをした

Won't you stay the night
一晩一緒に過ごしてくれないかしら

Even just for a moment?
ほんの少しでいいから

Perfect lie, pretend we're fine
完璧な嘘 大丈夫なフリをしている

Even just for a moment
ほんの少しだけ

Though we're over, we're so not over
私たちの関係は終わったけど 諦められないわ

Pull me closer, I need closure
近くに抱き寄せて  終わらせたいの

This is our last goodbye
これが本当のお別れ

Stay the night, even just for a moment
一晩一緒に過ごして 少しだけでいいから

Even just for a moment[×2]
ほんの少しだけいいから


[Outro]
We said our last goodbye
私たちはお別れをした

Won't you stay the night
一晩一緒に過ごしてくれないかしら

Even just for a moment?
ほんの少しでいいから

Perfect lie, pretend we're fine
完璧な嘘 大丈夫なフリをしている

Even just for a moment
ほんの少しだけ