【和訳】Jain – Alright









 2015年にリリースした「Makeba」、2016年にリリースした「Come」ヒットさせた Jain が帰ってきました。関係性の終わりをリズミカルでテンポのいいレゲエサウンドに乗せています。


[×2]
[Chorus]
Things gonna be alright
上手くいくわ

Things gonna be just fine
大丈夫よ

Things gonna be alright
上手くいくわ

If love is around
愛があれば


[Verse 1]
I know you think that I am over you
知っているわ あなたが私に飽きているってことは

But I have just better things to do
でも私はもっといいことをしているの

Than crying over you, I really got to move
あなたにふられて泣くよりも 私は前に進んでいく

On with the love that I keep around
私が絶やさないようにしておいた愛とともに 

I got my life and I'm on fire
自分の人生を楽しんでいるわ 熱中しているの

I got my voice to make it higher
高みにいける声を手に入れたわ

Show me the way I could be stronger
見せてあげる 強くなった私を

Life's too short to look down at you
人生は短すぎて あなたのことを見ている暇はないわ


[×2]
[Chorus]
Things gonna be alright
上手くいくわ

Things gonna be just fine
大丈夫よ

Things gonna be alright
上手くいくわ

If love is around
愛があれば


[Verse 2]
I keep my tears tight in my fist
握りこぶしに涙をためておく

Furiosity runs into my dreams
怒りが私の夢に繋がる

Darling, I look up at the sun
愛しい人よ 太陽を見上げる

The rising of another dawn
新たなる夜明けを告げる日の出

I got some time to sing the love
歌うための時間ができた

I got no time for you on board
あなたと出かける時間はない

I'm not angry with you boy
あなたには怒っていないわ

I just really want to move on
私は前に進みたいだけなの


[×2]
[Chorus]
Things gonna be alright
上手くいくわ

Things gonna be just fine
大丈夫よ

Things gonna be alright
上手くいくわ

If love is around
愛があれば


[×2]
[Bridge]
Stir it up, the life is made for us
情熱を高めて  人生は私たちにふさわしい

Stir it up, tonight we won't give up
情熱を高めて 今夜は諦めないわ


[×6]
[Chorus]
Things gonna be alright
上手くいくわ

Things gonna be just fine
大丈夫よ

Things gonna be alright
上手くいくわ

If love is around
愛があれば